Εμφανή σημάδια βελτίωσης εμφανίζει φέτος, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, η εταιρική φήμη των φαρμακευτικών επιχειρήσεων, ενώπιον του ευρύτερου κοινού, όπως επισημαίνει η νέα έκθεση του διεθνούς οργανισμού Reputation Institute, που σκιαγραφεί τις αλλαγές των τελευταίων ετών, σε 14 συνολικά επιχειρήσεις. Η σχετική έρευνα, που πραγματοποιήθηκε στις αρχές του έτους σε δείγμα 23.000 ερωτηθέντων από 15 χώρες, κατέγραψε τις απόψεις του κοινού για τις φαρμακευτικές εταιρείες με παγκόσμια δραστηριότητα. Οι αντιλήψεις που αξιολογήθηκαν αφορούσαν 7 βασικούς τομείς: 1) προϊόντα και υπηρεσίες, 2) καινοτομία, 3) εργασιακό περιβάλλον, 4) διοίκηση, 5) εταιρική κοινωνική ευθύνη, 6) ηγεσία και 7) επιδόσεις. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την κατάταξη της μελέτης, «πρωταθλητής» στην εταιρική φήμη αναδεικνύεται η φαρμακευτική επιχείρηση Bayer, έχοντας κατακτήσει την πρώτη θέση στους 4 από τους 7 τομείς. Στην αμέσως επόμενη θέση της κατάταξης έρχεται η Abbott Laboratories, με τη Novo Nordisk να ακολουθεί, ενώ η πεντάδα συμπληρώνεται με τη Roche στην τέταρτη θέση και τη Merck & Co στην πέμπτη. Οι φαρμακευτικές εταιρείες δεν είναι γνωστές στο ευρύτερο κοινό για τη φήμη τους, ωστόσο η μελέτη διαπίστωσε ότι, κατά μέσο όρο, έχουν βελτιώσει την εικόνα τους σε σχέση με το 2015. Την καλύτερή τους εικόνα, στο σύνολο, οι εταιρείες δείχνουν στους τομείς των επιδόσεων και των προϊόντων και υπηρεσιών. Η Bayer και η Novo Nordisk μονοπωλούν τα πρωτεία στις 7 κατηγορίες, ωστόσο η βελτιωμένη φήμη του κλάδου είναι αποτέλεσμα των δράσεων του συνόλου των εταιρειών που τον απαρτίζουν, σύμφωνα με το Reputation Institute.
Προσέλκυση επενδυτών Οι συγκεκριμένοι τομείς χαρακτηρίζονται άκρως σημαντικοί για μια επιχείρηση, καθώς αντικατοπτρίζουν τις πωλήσεις, τις θετικές συστάσεις, την ανθεκτικότητα σε καταστάσεις κρίσης, την υποστήριξη από εξωτερικούς παράγοντες, την προσέλκυση επενδυτών και την εργασιακή αποδοτικότητα. «Μέσα από τα αποτελέσματα της μελέτης, μπορεί κανείς να διαπιστώσει πως η φήμη των βιομηχανιών του χώρου των φαρμάκων καλυτερεύει, εν γένει, αγγίζοντας πλέον μια ουδέτερη εικόνα συνολικά σε παγκόσμιο επίπεδο» σχολιάζει ο Kasper Ulf Nielsen, executive partner του Reputation Institute, τονίζοντας παράλληλα: «Η βιομηχανία ωστόσο θα πρέπει να επενδύσει στους νεότερους καταναλωτές, καθώς αυτό το κοινό παρουσιάζει τη μεγαλύτερη έλλειψη εμπιστοσύνης και αναγνώρισης προς τις εταιρείες φαρμάκων». Tα χαμηλότερα ποσοστά εντοπίζονται στο ηλικιακό γκρουπ 18-24 ετών, ωστόσο τα συνολικά ποσοστά επιβεβαιώνουν το γενικότερο θετικό πρόσημο της φήμης των φαρμακοβιομηχανιών.
Η ταξινόμηση σύμφωνα με το Reputation Institute:
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ