Εφαλτήριο παραγωγικού διαλόγου μεταξύ όλων των εμπλεκομένων Φορέων του κλάδου, ώστε η Φαρμακοβιομηχανία να συνεχίσει να αποτελεί πυλώνα στήριξης της εγχώριας οικονομίας, της βιωσιμότητας των συστημάτων Υγείας και της βελτίωσης των υπηρεσιών υγείας προς τους ασθενείς, επιδιώκει να αποτελέσει και εφέτος το Συνέδριο Φαρμακευτικού Management, που διοργανώνει η ΕΕΦαΜ.
Με τίτλο «Pharma 2020: Εμπιστοσύνη – Συνεργασία – Αξία», το 11ο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.) θα διεξαχθεί στις 7, 8 και 9 Φεβρουαρίου, στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.
Όπως τονίστηκε, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου, και από τους δύο Προέδρους της Οργανωτικής Επιτροπής, Μ. Παπαταξιάρχη (Διευθύνων Σύμβουλος Janssen Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson) και Κ. Παναγούλια (Αντιπρόεδρος Vianex), στόχος του Συνεδρίου είναι να θέσει το πλαίσιο για την επανεξέταση του τρόπου λειτουργίας των φαρμακευτικών εταιρειών, ώστε να οικοδομηθούν σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας με όλους τους εταίρους του κλάδου και να αναδείξουν την αξία που προσφέρουν προς τους Ασθενείς, τους Επαγγελματίες Υγείας, τις Αρχές και την Κοινωνία.
«Η φαρμακοβιομηχανία πρέπει να κάνει ένα reset», δήλωσε ο κ. Παπαταξιάρχης, υπογραμμίζοντας πως τα στελέχη του κλάδου πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. «Το περιβάλλον μας ξεπερνά, πια και τα στελέχη οφείλουν να προβλέπουν καλύτερα και για να προβλέπουν καλύτερα πρέπει να αφουγκράζονται. Πρέπει να αναγνωρίζουν τις εξελίξεις του εξωτερικού, αφού θα έρθουν κάποια στιγμή στην Ελλάδα, αλλά θα πρέπει να αναπτύξουν και νέες δεξιότητας».
«Στη σχέση του χώρου με τις αρχές θα πρέπει να είσαι σε θέση να προτείνεις και όχι μόνο να περιγράφεις», συμπλήρωσε με νόημα, σημειώνοντας πως πρέπει να έχουν τα στελέχη και τη δυνατότητα να προβλέπουν με βάθος διετίας-τριετίας. Ο κ. Παπαταξιάρχης μιλησε για αλλαγή προφίλ και σχέσεων με όλους τους stakeholders. Αναφερόμενος στα νέα μέτρα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Janssen τόνισε πως θέτουν σε κίνδυνο την πρόσβαση των ασθενών σε καινοτόμα φάρμακα, επαναλαμβάνοντας την ανάγκη για έναν ανεξάρτητο φορέα HTA. Κατά τον κ. Παναγούλια, οι ανάγκες των εποχών πίεσαν τη φαρμακοβιομηχανία να προσαρμοστεί και να αλλάξει.
Το συνέδριο
Σύμφωνα με την Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Ε.Φα.Μ., Σοφία Νάσιου, το επιστέγασμα των εκπαιδευτικών δράσεων της Εταιρείας είναι το Συνέδριο Φαρμακευτικού Management, το οποίο «έχει περισσότερα από 20 χρόνια τώρα ταυτιστεί με την παροχή υψηλού επιπέδου επιστημονικής γνώσης και δικαιολογημένα θεωρείται ένας από τους κορυφαίους εκπαιδευτικούς θεσμούς στο χώρο. Σκοπός και φιλοδοξία μας είναι το φετινό Συνέδριο να συνεχίσει την παράδοση της επιτυχίας των προηγούμενων διοργανώσεων, τόσο ως προς την ποιότητα της παρεχόμενης γνώσης, όσο και ως προς το επίπεδο των εισηγητών και την ενεργό συμμετοχή των παρευρισκομένων. Μια παράδοση που γνωρίζουμε καλά ότι έχει δημιουργήσει σε όλους σας υψηλές προσδοκίες και απαιτήσεις από το 11ο Συνέδριο και στις οποίες πιστεύουμε ότι θα ανταποκριθεί απόλυτα, με αποτέλεσμα να είναι το καλύτερο ιστορικά».
Στις ομιλίες διακεκριμένων ομιλητών αναφέρθηκε η Γενική Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Ε.Φα.Μ., Βάσω Μπακατσέλου.
Ακόμη, λόγος έγινε για το θεσμό των Αριστείων, ο οποίος σύμφωνα με την κ. Μπακατσέλου, «επιβραβεύει τις βέλτιστες και πιο καινοτόμες πρακτικές επικοινωνίας που υλοποιήθηκαν στην αγορά του φαρμάκου και των προϊόντων υγείας κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών. Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν 18 υποψηφιότητες, οι οποίες σύμφωνα με την κριτική επιτροπή ήταν όλες εξαιρετικού επιπέδου τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και ως προς την παρουσίαση, που καταδεικνύει για μια ακόμα φορά την υψηλή ποιότητα και το πάθος με το οποίο εργάστηκαν οι συνάδελφοι για να τις υλοποιήσουν».
Η τελετή απονομής των Αριστείων θα πραγματοποιηθεί στις 9 Φεβρουαρίου, με το πέρας των εργασιών του επιστημονικού προγράμματος. Οι υποψηφιότητες που προκρίθηκαν στην τελική φάση είναι:
Καμπάνια Προϊόντων ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. / Αυτo-φροντίδας
Dulcosoft (Sanofi) Superfoods (Superfoods) Καμπάνια Ψηφιακής Επικοινωνίας
Humira (AbbVie) Endymion (Aenorasis) Πρόγραμμα Υποστήριξης Ασθενών & Ευαισθητοποίησης Κοινού
«O Παντεσπάνιους και εγώ» (Sanofi) «Πιάσε το Μολύβι» (AbbVie) Καμπάνια Διαχείρισης Κύκλου Ζωής Προϊόντος
Cosentyx (Novartis) Darzalex (Janssen)
Υπεύθυνη Σύνταξης στο Virus.com.gr - Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Pharma & Health Business
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ