Skip to content

Εν καιρώ πανδημίας οι Έλληνες αγοράζουν online

Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου

Τις επιλογές των Ελλήνων καταναλωτών που έχουν στραφεί στις ηλεκτρονικές αγορές εξαιτίας της πανδημίας COVID-19 «φωτίζει» ο ΣΕΠΕ.

Στο ερώτημα τι αγοράζουν όμως οι Έλληνες την περίοδο του lockdown και της καραντίνας απαντάται ότι στις online αγορές προτιμούν αγαθά που αφορούν την υγεία, την τεχνολογία, την εργασία και με τη γυμναστική στο σπίτι, ενώ παρατηρείται σημαντική διαφοροποίηση στις κατηγορίες ένδυσης και υπόδησης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε ότι αφορά τις πωλήσεις, αύξηση διαπιστώνεται στις κατηγορίες, που περιλαμβάνουν προϊόντα υγείας, παιχνίδια, όργανα γυμναστικής και περιφερειακά υπολογιστών.

Αναλυτικότερα, οι online αγορές ειδών σημείωσαν την εξής πορείας από 9 έως 29 Μαρτίου 2020:

  • «Hobby και Αθλητισμού» αυξήθηκαν κατά 70,40%
  • «Υγεία – Ομορφιά» κατά 54,30%
  • είδη Τεχνολογίας κατά 43,70%,
  • «Σπίτι – Κήπος» κατά 35,60%.

Τα παραπάνω ποσοστά υπολογίστηκαν  κατόπιν επεξεργασίας των αγορών που πραγματοποιήθηκαν την περίοδο από 9 έως 29 Μαρτίου 2020, σε  σύγκριση με τις αγορές που έγιναν τον Φεβρουάριο 2020.

Η θέση ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο σημείωσε σημαντική αύξηση προκύπτει και από τα στοιχεία επισκεψιμότητας και τα στοιχεία αγορών.

Ενδεικτικό είναι ότι οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 41%.

 

Ωστόσο, μείωση της τάξης του 35 με 40%, δέχθηκαν τα προϊόντα της κατηγορίας «Μόδα» αλλά και η κατηγορία «Auto – Moto», η οποία σημείωσε μείωση 8,6%.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι συνεχίζουν να αγοράζουν και να αναζητούν αντισηπτικά, καθαριστικά σπιτιού και ιατρικά αναλώσιμα (γάντια και μάσκες).

Σημειώνεται ότι στράφηκαν σε αγορές, που έχουν να κάνουν με την εργασία από το σπίτι (laptops, web cameras, πληκτρολόγια, ποντίκια), τη γυμναστική από το σπίτι, τρόπους για να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο σπίτι τους (puzzle, παιχνίδια, gaming). 

Κατηγορίες σε άνοδο


Οι 20 κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις το εξεταζόμενο διάστημα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ιστοσελίδας, ήταν:

  • τα Συμπληρώματα Διατροφής (αύξηση πωλήσεων 54,30%),
  • οι Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές (90,70%),
  • τα Φαρμακευτικά (86,40%),
  • Περιποίηση Προσώπου (41,50%),
  • Εργαλεία (120,50%),
  • παιδικά & Βρεφικά Παιχνίδια (224,00%),
  • Περιφερειακά (175,80%),
  • Παιδικά Παιχνίδια (242,10%),
  • Φροντίδα Μαλλιών (84,20%),
  • Προσωπική Υγιεινή (38,50%),
  • Περιποίηση Σώματος (86,10%),
  • Οικιακές Συσκευές (52,20%),
  • Όργανα Γυμναστικής (625,60%),
  • Ρούχα Εργασίας (231,50%),
  • Μακιγιάζ (34,80%),
  • Μικρές Οικιακές Συσκευές (75,20%),
  • Κρέμες Προσώπου (28,30%),
  • Αναλώσιμα Εκτυπωτών (143,30%),
  • Μάσκες Εργασίας (327,30%) και
  • Ιατρικά Αναλώσιμα (304,70%).

Στο μεταξύ, στις 20 κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων περιλαμβάνονται οι:

  • Web Cameras (1.859,40%),
  • τα Multimedia (563%),
  • τα PC Games (325,20%),
  • οι Εκτυπωτές (301,80%),
  • τα Gaming Headsets (287,10%) και
  • τα Gamepads (248,10%).

Πηγή :sepe.gr

COVID-19online αγορέςΚοροναϊόςΣΕΠΕ

Σχετικά άρθρα

Comments (0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Συμμαχία για την θεραπεία του COVID-19 με πλάσμα
Φροντίδα ογκολογικών ασθενών σε περίοδο πανδημίας

Editorial

Αιμίλιος Νεγκής

Διευθυντής Σύνταξης, virus.com.gr
& Pharma Health Business magazine

Περιοδικό Pharma & Health Business

Απόψεις

Back To Top