Skip to content

Νέα τηλεφωνική γραμμή 1566 του Υπουργείου Υγείας: Πρωτοφανής ανταπόκριση των πολιτών και επέκταση λειτουργιών

Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου

Η νέα ενιαία γραμμή εξυπηρέτησης «1566» του Υπουργείου Υγείας, που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ανάπτυξη και Λειτουργία Μηχανισμού Συντονισμού, Πλοήγησης και Πολυκαναλικής Εξυπηρέτησης», καταγράφει εντυπωσιακή ανταπόκριση από τους πολίτες, σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας. Η γραμμή λειτουργεί δωρεάν και καλύπτει το σύνολο των υπηρεσιών του Εθνικού Συστήματος Υγείας.

Εντυπωσιακή ήταν η χρήση της γραμμής από την πρώτη ημέρα λειτουργίας, όπως τόνισε ο κ. Γεωργιάδης σε ανάρτησή του στα social media. Η τηλεφωνική γραμμή 1566 τέθηκε σε λειτουργία στις 15 Ιουλίου 2025 και μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου είχε διαχειριστεί περισσότερες από 164.000 κλήσεις. Το 82% αυτών των κλήσεων αφορούσε ραντεβού με γιατρούς του ΕΟΠΥΥ και διαγνωστικές εξετάσεις σε δημόσιες δομές Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, επιβεβαιώνοντας την ανάγκη των πολιτών για εύκολη και άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας.


Επέκταση της δυνατότητας ραντεβού σε νοσοκομεία

Από την 1η Οκτωβρίου, η γραμμή 1566 επεκτείνει τις δυνατότητές της, επιτρέποντας πλέον τον προγραμματισμό ραντεβού με γιατρούς σε νοσοκομεία του ΕΣΥ. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη και μέσω της εφαρμογής My Health App και της ιστοσελίδας finddoctors.gov.gr. Η επέκταση αυτή οδήγησε σε εκρηκτική αύξηση του όγκου κλήσεων, με 162.420 κλήσεις να καταγράφονται μέσα σε μία ημέρα, από τις οποίες 35.500 διαχειρίστηκαν τα τηλεφωνικά κέντρα. Ο αριθμός αυτός ισοδυναμεί με το σύνολο των κλήσεων που είχαν πραγματοποιηθεί από την έναρξη της γραμμής έως σήμερα.

Ρεκόρ ραντεβού σε μία ημέρα

Μόνο την 1η Οκτωβρίου, μέσω των τριών διαθέσιμων καναλιών (1566, My Health App και finddoctors.gov.gr), κλείστηκαν περισσότερα από 50.000 ραντεβού με γιατρούς σε νοσοκομεία του ΕΣΥ.  Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο υπουργός η μέση ημερήσια κίνηση από την έναρξη της γραμμής ήταν 2.107 κλήσεις, γεγονός που καθιστά τη σημερινή αύξηση της τάξης του +7.609% ιδιαίτερα εντυπωσιακή. Ο σημερινός όγκος κλήσεων υπερβαίνει κατά +1.524% τον αρχικό προγραμματισμό του έργου, ο οποίος βασιζόταν σε 10.000 ημερήσιες κλήσεις.

Αποδοχή και επόμενα βήματα

Η μαζική ανταπόκριση των πολιτών αποδεικνύει την επιτυχία της πρωτοβουλίας του Υπουργείου Υγείας, όπως υποστήριξε ο υπουργός Υγείας. Από αύριο, τίθεται σε λειτουργία μηχανισμός callback, ώστε οι πολίτες να μην περιμένουν στην αναμονή αλλά να δέχονται κλήση από την υπηρεσία για την καλύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτησή τους. Το Υπουργείο Υγείας συνεχίζει να επενδύει στην ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών του, με στόχο την άμεση και ποιοτική πρόσβαση των πολιτών στο δημόσιο σύστημα υγείας.

Ενιαία γραμμή εξυπηρέτηεης 1566τηλεφωνική γραμμήΥπουργείο ΥγείαςΥπουργός Υγείας

Σχετικά άρθρα

Comments (0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Editorial

Αιμίλιος Νεγκής

Διευθυντής Σύνταξης, virus.com.gr
& Pharma Health Business magazine

Περιοδικό Pharma & Health Business

Απόψεις

Back To Top