Με στόχο την άμεση επίλυση των προβλημάτων που έχουν προκύψει από τους σεισμούς στην Κεφαλονιά τέθηκε σε λειτουργία στο ΚΕΕΛΠΝΟ η τηλεφωνική γραμμή 1135, που θα λειτουργεί σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Οι κάτοικοι του νησιού θα μπορούν να πληροφορηθούν για θέματα ζημιών και συνεργείων ελέγχων, θέματα ενισχύσεων, δημόσιας υγείας, εκπαίδευσης και σχολικών κτιρίων, αλλά και για οποιοδήποτε άλλο ζήτημα, απόρροια του σεισμού, τους απασχολεί. Επιπλέον, στο 1135 οι πολίτες της Κεφαλονιάς θα μπορούν να αναφέρουν οποιαδήποτε ολιγωρία τοπικών ή κεντρικών φορέων για προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν άμεσα.Μέσω τις γραμμής οι σεισμόπληκτοι θα ενημερώνονται για τα μέτρα που έχει λάβει ήδη η κυβέρνηση και όσα επρόκειτο να ληφθούν, τις προϋποθέσεις, τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ενίσχυση των πληγέντων.
Στη γραμμή θα υπάρχει δυνατότητα καταγραφής της εθελοντικής προσφοράς από πολίτες, επιχειρήσεις, φορείς και οργανώσεις από όλη την Ελλάδα για την υποστήριξη του νησιού και των ανθρώπων του.Σύμφωνα με την Υφυπουργό Υγείας, Ζ. Μακρή, η γραμμή θα λειτουργήσει καταρχήν για ένα μήνα, ενώ δεν αποκλείεται η παράτασή της, εάν και εφόσον υπάρχει ανάγκη. Επιπλέον, σε σύσκεψη που προηγήθηκε στο ΕΚΕΠΥ παρουσιάστηκε ο Επιχειρησιακός Σχεδιασμός για την Ψυχολογική υποστήριξη των σεισμοπαθών της Κεφαλλονιάς η οποία θα ξεκινήσει άμεσα.
Υπεύθυνη Σύνταξης στο Virus.com.gr - Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Pharma & Health Business
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ