Η λειτουργία ενός τέτοιου ιατρείου αποτελούσε πάγιο αίτημα όλων, όσοι συναλλάσσονται στην Ιχθυόσκαλα, καθώς βελτιώνει κατά πολύ τις συνθήκες περίθαλψης σε έναν εργασιακό χώρο, εντός του οποίου στο παρελθόν χρειάστηκε επανειλημμένως μια τέτοια υπηρεσία και δεν υπήρχε.
Στο πλαίσιο της επίσκεψής του ο κ. Σκορδάς, παρουσία της διοίκησης του Οργανισμού, συναντήθηκε με τους εκπροσώπους των λιανοπωλητών, από τους οποίους ενημερώθηκε για τα ζητήματα του κλάδου, ενώ εξήρε τις προσπάθειες της ριζικής αναβάθμισης των εγκαταστάσεων και των υπηρεσιών του Ο.Κ.Α.Α. Α.Ε.
