Ο διαγωνισμός διοργανώνεται κάθε δύο χρόνια, τα τελευταία 20 χρόνια, και δίνει σε στελέχη μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιρειών τη δυνατότητα να αναδείξουν το ταλέντο τους στο μάρκετινγκ. Η διοργάνωση πραγματοποιείται με την επιστημονική συνεργασία μιας επιτροπής κριτών, από ακαδημαϊκούς και έμπειρα στελέχη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, και του συνεδριακού κοινού που συμμετέχει στην επιλογή των «Αριστείων». Τα «Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ» εντάσσονται στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ για ενδυνάμωση και διάδοση της καινοτομίας και της εξωστρέφειας στον χώρο του μάρκετινγκ και της ιατρικής ενημέρωσης, και απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις της ιατρικής ενημέρωσης των φαρμακευτικών προϊόντων που βασίζεται στη διαφάνεια, στην ποιότητα, στην καινοτομία και στην άμεση πρόσβαση των ασθενών στις νέες θεραπείες. Σκοπός της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη και η επιβράβευση των επιχειρήσεων και των στελεχών που συμβάλλουν μέσα από εξαιρετικές επιδόσεις στη διάδοση νέων φαρμάκων, φαρμάκων που συμβάλλουν στη μείωση του κόστους, και σε ενέργειες που προσθέτουν σημαντική προστιθέμενη αξία στη θεραπεία και στο σύστημα υγεία της χώρας. Τα βραβεία αυτά απευθύνονται στο σύνολο των φαρμακευτικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, από τις μεγάλες φαρμακευτικές με τα καινοτόμα φάρμακα, τις εταιρείες προώθησης ποιοτικών φαρμάκων και γενοσήμων και τις εταιρείες προώθησης ΜΗΣΥΦΑ. Η Δήλωση Συμμετοχής πρέπει να παραδοθεί συμπληρωμένη ή να σταλεί ηλεκτρονικά (eefam@otenet.gr) ή ταχυδρομικά, το αργότερο έως και την 30ή Ιουλίου 2013 στην ΕΕΦΑΜ, ενώ ο φάκελος της παρουσίασης της υποψηφιότητας πρέπει να υποβληθεί το αργότερο έως και την 30ή Σεπτεμβρίου 2013. Πληροφορίες: http://www.eefam.gr/assets/files/congress9th2014/FINAL%20ARISTEIA_5%20040613_Leaflet.pdf
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ