Η καμπάνια προσφέρει στους 39.000 εργαζόμενους παγκοσμίως την ευκαιρία να εκφράσουν γιατί είναι υπερήφανοι που εργάζονται στη Merck.«Με τη συγκεκριμένη καμπάνια, θέλουμε να τονίσουμε το μυστικό της επιτυχίας της Merck, που είναι οι εργαζόμενοί μας. Γι’ αυτό το λόγο κάνουμε για πρώτη φορά χρήση ενός εξωτερικού διαδικτυακού ιστότοπου, σε συνδυασμό με το Facebook και το YouTube», δήλωσε ο Walter Huber, Επικεφαλής του τμήματος Group Communications στη Merck. «Επιθυμία μας είναι να ανοίξουμε διάλογο με τους εργαζομένους μας στο περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως, με μία ιδέα αυτό-σαρκασμού, και επίσης πέρα από τα καθιερωμένα μέσα εσωτερικής επικοινωνίας.Η καμπάνια βασίζεται στην ανάπτυξη ενός συγκεκριμένου διαδικτυακού ιστότοπου www.original.merck.company (ΗΠΑ/Καναδάς: www.theoriginal.company). Εδώ οι εργαζόμενοι στη Merck μπορούν να τεκμηριώσουν γιατί αισθάνονται υπερήφανοι μέσα στην εταιρεία με την ανάρτηση προσωπικών φωτογραφιών (selfies), βίντεο και κειμένων. Έτσι, δημιουργείται στο Διαδίκτυο ένας παγκόσμιος χάρτης με τους “originals” της Merck από 66 χώρες όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία. Συγχρόνως, η Merck ενημερώνει τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σχετικά με τους λόγους που καθιστούν την εταιρεία μοναδική και πραγματικά πρωτότυπη (original).Το κύριο θέμα της καμπάνιας είναι ένας βάτραχος στο μπλε χρώμα της Merck, ο οποίος σε ένα κινούμενο μουσικό βίντεο απεικονίζει με χιουμοριστικό τρόπο το θέμα του να είσαι ένας «original». Η καμπάνια αυτή συνοδεύεται από ευρείες δράσεις επικοινωνίας στη Merck. Μία από τις πολλές αναρτήσεις στην ιστοσελίδα προήλθε πρόσφατα από τον Karl-Ludwig Kley, Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Merck.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ