Αέρα… «διαστημικής εξερεύνησης» έφερε στην εσωτερική της επικοινωνία η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie και η πρωτότυπη προσέγγιση στην ενημέρωση των στελεχών της έφερε και τη διάκριση.
Η εταιρία τιμήθηκε με αριστείο στην κατηγορία «Εσωτερική Επικοινωνία» στα φετινά «Corporate Affairs Excellence Awards», που διοργάνωσε ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).
Το κεντρικό μήνυμα είχε …trekkie προσέγγιση και αφορούσε στο πρόγραμμα εσωτερικής επικοινωνίας γύρω από την έγκριση σκευάσματος της AbbVie για τη θεραπεία ασθενών με διαπυητική ιδρωταδενίτιδα, μια σοβαρή δερματολογική νόσο για την οποία έως τώρα δεν υπήρχε διαθέσιμη εγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή.
«Πάμε με τόλμη εκεί που κανείς άλλος δεν είχε πάει ποτέ πριν», το μήνυμα γύρω από το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια ολοκληρωμένη σειρά ενεργειών βασισμένη στην ιδέα της εξερεύνησης του διαστήματος.
Η ομάδα Δερματολογίας της AbbVie κατάφερε να αναδείξει στους συναδέλφους της, τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που συνεπάγεται η δραστηριοποίηση της εταιρείας σε μια νέα αγορά, να τους ενημερώσει σχετικά με τη νόσο και τις επιπτώσεις της στους ασθενείς αλλά και να προωθήσει τη σημασία της ομαδικής δουλειάς για την επίτευξη των στόχων του οργανισμού.
«Στο πλαίσιο των δράσεων του προγράμματος δημιουργήθηκε, μεταξύ άλλων, ένα πρωτότυπο, διαδραστικό, εκπαιδευτικό παιχνίδι αναφορικά με τις επιπτώσεις της νόσου μέσα από καθημερινά αντικείμενα, τα οποία οι ασθενείς έχουν τη συνήθεια να χρησιμοποιούν, ώστε να ανακουφιστούν από τα συμπτώματά τους. Παράλληλα, οι εργαζόμενοι της εταιρείας είχαν την ευκαιρία να κάνουν μια ενδιαφέρουσα ξενάγηση στο Εθνικό Αστεροσκοπείο, η οποία περιελάμβανε μια εμπνευσμένη ομιλία αστροφυσικού, την ομαδική κατασκευή και εκτόξευση ενός πυραύλου από πλαστικό μπουκάλι και την παρατήρηση του ουρανού από τηλεσκόπιο. Στο τέλος της εκδήλωσης, όλοι οι συμμετέχοντες έλαβαν ως αναμνηστικό ένα κομμάτι από έναν κόσμο όπου «κανείς δεν έχει πάει ποτέ πριν», ένα μετεωρίτη ηλικίας >4.000 ετών», όπως ανακοίνωση η AbbVie, με αφορμή τη διάκριση.
«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τη βράβευσή μας, καθώς οι δράσεις του προγράμματος αυτού, αποτελούν αντιπροσωπευτικό δείγμα της καινοτόμου και δημιουργικής κουλτούρας της AbbVie. Μια κουλτούρα, η οποία πάντα με επίκεντρο τους ασθενείς και σεβόμενη την επιστημονικότητα μιας παγκόσμιας βιοφαρμακευτικής εταιρείας, διέπει όλες μας τις δραστηριότητες, τόσο προς τους εμπλεκόμενους στο χώρο της Υγείας, όσο και προς τους ίδιους τους εργαζομένους», δήλωσε η Ζέφη Βλαχοπιώτη, Brand Manager της AbbVie.
Υπεύθυνη Σύνταξης στο Virus.com.gr - Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Pharma & Health Business
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ