Όχι με ένα, αλλά με δύο βραβεία αποχώρησε από τα «Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ 2014-2015» η βιοφαρμακευτική εταιρία AbbVie, η οποία διακρίθηκε για την πρωτοποριακή ενέργεια «Fashion. Uncovered» και για την καμπάνια «Destination You».
Πιο συγκεκριμένα, η ανατρεπτική δράση «Fashion. Uncovered» που έφερε στον «τέλειο κόσμο» της μόδας ένα σοβαρό χρόνιο νόσημα όπως η ψωρίαση, με σημαντικές αισθητικές και όχι μόνο επιπτώσεις για τους ασθενείς, κατέλαβε την 1η θέση στην κατηγορία «Καλύτερη Καμπάνια Ενημέρωσης/ Ευαισθητοποίησης Κοινού». Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το 16o Athens Xclusive Designers’ Week και τον ανερχόμενο σχεδιαστή ρούχων Stylianos. Με το μήνυμα «Μήπως βλέπεις τη λάθος εικόνα;», η καινοτόμος ενημερωτική ενέργεια παρότρυνε το κοινό να κατανοήσει την πραγματικότητα που βιώνουν οι ασθενείς με χρόνια ψωρίαση και να αναθεωρήσει τυχόν προκαταλήψεις για τη νόσο.
Παράλληλα, η καμπάνια «Destination You», ένα ολιστικό πρόγραμμα ενεργειών της AbbVie, που θέτει στο επίκεντρο τον ασθενή με ρευματολογικά νοσήματα κέρδισε τη 2η θέση στην κατηγορία «Καλύτερη Καμπάνια Franchise/ Επαναλανσαρίσματος Προϊόντος». Στόχος της καμπάνιας η έγκαιρη διάγνωση, η βέλτιστη επικοινωνία γιατρού-ασθενούς και η ευαισθητοποίηση όλων των εμπλεκομένων για τη συναισθηματική και ψυχολογική επίπτωση αυτών των νοσημάτων στους ίδιους και τον περίγυρό τους.
Με αφορμή τη διπλή αυτή διάκριση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της AbbVie, Πασχάλης Αποστολίδης δήλωσε: «Η ασθενοκεντρικότητα και η καινοτομία βρίσκονται στο DNA της AbbVie, στα προϊόντα μας, στον τρόπο σκέψης και δράσης μας, στις σχέσεις μας με όλους τους εμπλεκόμενους στο χώρο της υγείας. Μας γεμίζει ικανοποίηση η επιβράβευση των προσπαθειών μας, όπως αυτή αποτυπώθηκε και στα Αριστεία της Ε.Ε.Φα.Μ και μας επιφορτίζει παράλληλα με το ευχάριστο καθήκον να συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε σε όλους τους τομείς της δραστηριότητάς μας, έχοντας όπως πάντα τους ασθενείς μας στο επίκεντρο».
Τα «Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ 2014-2015» αποτελούν έναν θεσμό επιβράβευσης καινοτόμων ιδεών και αποτελεσματικών ενεργειών στο χώρο του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ και της Ιατρικής Ενημέρωσης, τον οποίο διοργανώνει κάθε δύο χρόνια η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (Ε.Ε.Φα.Μ).
Διαπιστευμένη δημοσιογράφος στο Υπουργείο Υγείας. Διπλωματούχος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών. Τακτικό μέλος της ΕΣΗΕΑ και του ΟΕΕ.
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ