Ξεπέρασε τα 162 εκατομμύρια δολάρια η διαφημιστική δαπάνη των 10 προβεβλημένων φαρμακευτικών σκευασμάτων τον Ιανουάριο του 2016, ενώ στα 126 εκατ. δολ. υπολογίζονται οι δαπάνες που κατέβαλαν οι φαρμακευτικές τον Φεβρουάριο για τηλεοπτικές διαφημίσεις. Σύμφωνα με δημοσίευμα του αμερικανικού Fiercepharma, οι διαφημιστικές δαπάνες της φετινής χρονιάς είναι σημαντικά αυξημένες σε σχέση με το περασμένο φθινόπωρο, οπότε και κυμαίνονταν από 93 εκατ. δολ. σε 114 εκατ. δολ. από το Σεπτέμβριο έως το Δεκέμβριο του 2015. Στα στοιχεία που παρουσιάζονται, το Humira της Abbvie αποτελεί μακράν τον μεγαλύτερο διαφημιζόμενο στους δύο αυτούς μήνες, με 7 τηλεοπτικές διαφημίσεις σε τρεις διαφορετικές ενδείξεις: την αρθρίτιδα, τη νόσος Crohn και τη ψωρίαση. Το Lyrica της Pfizer δαπάνησε τηλεοπτικά πάνω από 24.600.000 δολ. για την επικοινωνία του σε 6 διαφορετικά θεραπευτικά σημεία, σύμφωνα με τα στοιχεία του iSpot.tv. Ενώ, στην τρίτη θέση βρέθηκε το Tamiflu της Roche, με 19.669.776 δολ. Αναλυτικότερα:
Φαρμακευτική δαπάνη στην TV 1. Humira της Abbvie – $ 34.505.709 2. Lyrica της Pfizer – $ 24.633.634 3. Tamiflu της Roche – $ 19.669.776 4. Eliquis της Pfizer – $ 13.741.838 5. Xeljanz της Pfizer – $ 12.870.947 6. Breo της GlaxoSmithKline – $ 10.834.552 7. Victoza της Novo Nordisk – $ 10.605.683 8. Farxiga της AstraZeneca – $ 9.622.818 9. Jardiance της Boehringer Ingelheim – $ 9.551.618 10. Xifaxan της Valeant – $ 8.419.934
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ