Από χθες το πρωί, το Virus άλλαξε. Ανανεωθηκε. Διατηρώντας τα στοιχεία που το κάνουν μοναδικό, αλλάξαμε τελείως στυλ και εμφάνιση, για να αποκτήσουμε– θέλω να πιστεύω – μία φρεσκάδα που είναι αλήθεια ότι τη χρειαζόμασταν έπειτα από σχεδόν 20 μήνες…
Όταν ξεκινήσαμε το Σεπτέμβρη του 2013, η αλήθεια είναι ότι κινούμασταν σε αχαρτογράφητα νερά. Μέχρι και τότε, η ενημέρωση για το χώρο της υγείας στο διαδίκτυο γινόταν κατά κύριο λόγο από την ιντερνετική έκδοση κυρίαρχων μέσων ενημέρωσης ή θυγατρικά portals μεγάλων δημοσιογραφικών «μαγαζιών». Το Virus ήταν λίγο στον κόσμο του. Αυτό δεν μας πτόησε. Τουναντίον. Θέσαμε καθαρά δημοσιογραφικούς και όχι εμπορικούς στόχους: Να κάνουμε ρεπορτάζ και όχι δημόσιες σχέσεις. Χωρίς φανφάρες ή «πιασάρικους» τίτλους προς άγραν περισσότερων «κλικς». Να έχουμε όλες τις ειδήσεις από το χώρο της υγείας. Με έμφαση στα Οικονομικά και την Πολιτική Υγείας. Να προσπαθήσουμε και να παρουσιάζουμε όλες τις απόψεις γύρω από τα θέματα της επικαιρότητας. Χωρίς κομματικές σκοπιμότητες ή οικονομικούς πάτρωνες. Δεν το κρύβω, υπήρχε και ένα προσωπικό στοίχημα. Από τότε που «κόλλησα» το μικρόβιο της δημοσιογραφίας (φοιτητής ακόμη στη μαθηματική σχολή), εκείνο που ήθελα είναι να μπορώ να είμαι σε θέση και να εκφράζω ανοιχτά την άποψή μου. Ανεξάρτητα αν αυτή αρέσει ή όχι. Συνήθως, δε, η αλήθεια είναι πικρή… Πιστεύω μάλιστα ότι αυτό λείπει στις μέρες μας. Η μαχητική και αδέσμευτη δημοσιογραφική άποψη για όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας. Πιστεύω ότι αυτό έχουν ανάγκη σήμερα οι Έλληνες, που κουράστηκαν και απηύδησαν με τα «παπαγαλάκια» της δημοσιογραφίας. Η πορεία του Virus σε αυτούς τους 20 μήνες δείχνει ότι βρισκόμαστε σε καλό δρόμο. Φυσικά κάναμε και λάθη. Υπήρξαν ολιγωρίες και είμαι βέβαιος ότι δεν έλειψαν ακόμη και υπερβολές στην άσκηση κριτικής. Θέλω να διαβεβαιώσω ότι αυτό έγινε καλόπιστα και πως προσπαθούμε να μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Εδώ και μήνες λοιπόν έχουμε ξεκινήσει μία επίπονη και σκληρή δοκιμασία για να κάνουμε τις βελτιώσεις, που κρίναμε αναγκαίες. Μετά από συζητήσεις, διαφωνίες και ξενύχτια για τα μέλη της ομάδας, από χθες, βγήκαμε ανανεωμένοι στον αέρα, αλλά με την ίδια υπόσχεση: Να σας ενημερώνουμε. Χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος.
Υ.Γ. Η επιτυχία του Virus είναι οι άνθρωποί του. Θα ξεκινήσω από εκείνους που δεν ξέρετε οι περισσότεροι: Το Σάκη Αρτόπουλο, υπεύθυνο πληροφορικής του ομίλου της Ethos Media και τον Αριστείδη Κυπριώτη, ο οποίος ήταν τεχνικά υπεύθυνος για το σχεδιασμό και το στήσιμο το νέου Virus. Τα εύσημα αξίζει και η συντακτική ομάδα με την Βασιλική Αγγουρίδη, την Ιοκάστη Αλειφεροπούλου και τον Κοσμά Ζακυνθινό, τους οποίους θέλω να ευχαριστήσω δημόσια για το «τρέξιμο» και ότι… ανέχονται τις ιδιοτροπίες μου. Άφησα για το τέλος, τον πρόεδρο της Ethos Media, Κωνσταντίνο Ουζούνη, ο οποίος σε πείσμα των καιρών πίστεψε, τόλμησε και στήριξε το όλο εγχείρημα.
Δευθυντής Σύνταξης, virus.com.gr & Pharma Health Business magazine
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ