Skip to content

Αμνησία ομορφιάς

Υπεύθυνη Σύνταξης στο Virus.com.gr
- Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Pharma & Health Business

Έρευνα του Πανεπιστημίου Texas Christian, δείχνει ότι ο τρόπος με τον οποίο «μοντάρονται» οι εμπειρίες και οι απόψεις για να ταιριάξουν με τον/ την όμορφη που βρίσκεται απέναντι, επηρεάζει τη μνήμη. 
Σε δημοσκόπηση, οι συμμετέχοντες φίλτραραν τις απαντήσεις τους σε ίδιες ερωτήσεις όταν διαπίστωσαν ότι ένα όμορφο άτομο θα διαφωνούσε με τις αρχικές τους θέσεις. Οι σχολικές και αθλητικές επιδόσεις μεγεθύνονται, η αγάπη για τη λογοτεχνία και η κοινωνική θέση «βελτιώνονται» και όσο περισσότερο κατέφευγαν σε ψέματα και υπερβολές, τόσο συνέχεαν την πραγματικότητα. Έτσι, όταν οι συμμετέχοντες στη δημοσκόπηση μάθαιναν ότι, τελικά, το ραντεβού ήταν πλασματικό και πως επρόκειτο για πείραμα, δεν μπορούσαν καν να θυμηθούν με ακρίβεια τις αρχικές τους απαντήσεις.
Το αντίδοτο είναι η αλήθεια. Σε μελέτη του Πανεπιστημίου του Δ. Οντάριο, οι γυναίκες βαθμολόγησαν ως πιο όμορφο και ελκυστικό έναν άνδρα όταν είδαν ότι είναι ειλικρινής.

Σχετικά άρθρα

Comments (0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GSK: Άδεια κυκλοφορίας για πρόσθετη ένδειξη του Revolade
C-αφορά: Μην την αγνοείς. Εξετάσου

Editorial

Αιμίλιος Νεγκής

Διευθυντής Σύνταξης, virus.com.gr
& Pharma Health Business magazine

Περιοδικό Pharma & Health Business

Απόψεις

Back To Top
No results found...