Η βράβευση, στον διαγωνισμό που διοργάνωσαν από κοινού η Eurobank και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, αφορά την καινοτόμο μέθοδο εκχύλισης ελληνικής πρόπολης για την παραγωγή υψηλής προστιθέμενης αξίας πρώτης ύλης με αντιοξειδωτική και φωτοπροστατευτική δράση. Η επιστημονική ομάδα της Apivita κατάφερε με μία μέθοδο με ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας αλλά και μηδενικά απόβλητα, να απομονώσει από την πρόπολη εκείνα τα συστατικά στα οποία οφείλεται η αντιοξειδωτική, φωτο προστατευτική και αντιγηραντική δράση της. Η πατέντα αυτή εφαρμόζεται σε όλα τα προϊόντα της αντηλιακής σειράς Apivita, δημιουργώντας ένα δεύτερο μηχανισμό άμυνας του οργανισμού απέναντι στη επιβλαβή δράση της ηλιακής ακτινοβολίας και η εταιρεία συνεχίζει να την ενσωματώνει σε όλα τα προϊόντα αντιγήρανσης.
Ο Διαγωνισμός Εφαρμοσμένης Έρευνας και Καινοτομίας “Η Ελλάδα Καινοτομεί”, διενεργείται ανά δύο χρόνια, με στόχο να αναδείξει τον πλούτο της έρευνας στη χώρα, να κινητοποιήσει τις δημιουργικές δυνάμεις και να προσελκύσει ιδιωτικά κεφάλαια προς επένδυση, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία μιας γέφυρας ανάμεσα στη δυναμική επιχειρηματικότητα, τον τραπεζικό τομέα και την καινοτόμο επιστημονική δραστηριότητα. Η επιτυχία του Διαγωνισμού επιβεβαιώθηκε από το υψηλό επίπεδο και τον μεγάλο αριθμό των υποψηφιοτήτων (συνολικά 542 και στους δυο διαγωνισμούς) και τη συμμετοχή πλήθους φορέων και εκπαιδευτικών ιδρυμάτων από κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Για την Apivita το βραβείο αυτό αποτελεί μεγάλη τιμή γιατί αναγνωρίζεται η επιστημονική συνέπεια, η επιστημονική μέθοδος, η επιστημονική ηθική και πειθαρχία σε ένα τομέα εμπορικής δραστηριοποίησης όπως αυτή των φυσικών προϊόντων και ειδικότερα των φυσικών καλλυντικών.
Η ομάδα του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Apivita θα συνεχίσει να μελετά και να αξιοποιεί τον μεγάλο πλούτο της ελληνικής φύσης με ειλικρίνεια και ευαισθησία, με πρωταρχικό σκοπό την διαφύλαξη αλλά και ανάδειξη της μοναδικής ελληνικής χλωρίδας υπηρετώντας και την μεγάλη ευθύνη που έχει αναλάβει η Apivita, να δημιουργεί μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών της, αξία στην κοινωνία, στο περιβάλλον και στην οικονομία, στις 14 χώρες και στις 4 ηπείρους που δραστηριοποιείται.
Η πρόκληση για την Apivita αυτές τις δύσκολες στιγμές για την χώρα είναι, να συμβάλει στο να διδάξει την υγιή επιχειρηματική δράση και τον πολιτισμό ως αντίδοτο και διέξοδο από την κρίση, αποτελώντας το πρόσωπο της Ελλάδας σε ολόκληρο τον κόσμο. Ενα πρόσωπο ελπιδοφόρο, αισιόδοξο, καινοτόμο.
