Με πράξεις και ξεκάθαρη στρατηγική για το μέλλον συνεχίζει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία να στηρίζει χιλιάδες θέσεις εργασίας, να αναπτύσσει καινοτομίες και να πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις στην Ελλάδα. Παράλληλα, βρίσκεται στην κορυφή της εταιρικής υπευθυνότητας, καθώς έγινε η πρώτη και μόνη εταιρία στη χώρα που κατέκτησε την ανώτατη, διαμαντένια διάκριση στον Εθνικό Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης, CR Index, για τις επιδόσεις της στην κοινωνία, στην αγορά, στο περιβάλλον και απέναντι στους εργαζομένους της.Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αποδεικνύει με πράξεις ότι είναι μια υγιής και βιώσιμη επιχείρηση. Με συνολικές πωλήσεις που ανήλθαν σε 315 εκατομμύρια ευρώ, η εταιρία πέτυχε συνολική ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων κατά 1,8% και κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 32,3 εκατομμυρίων ευρώ. Τα παραπάνω αποτελέσματα απεικονίζουν την αύξηση των εξαγωγών της κατά 9%, την ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων του νερού ΙΟΛΗ κατά 43% και της μπίρας ΑΛΦΑ κατά 46%. Την ίδια περίοδο, η εταιρία πραγματοποίησε σημαντικές επενδύσεις 15 εκατομμυρίων ευρώ για την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της, τον εκσυγχρονισμό των μονάδων της, την αγορά και τοποθέτηση «πράσινων» παγίων και την ενίσχυση της ασφάλειας στους χώρους εργασίας. Οι ζημίες, αντί κερδών, που εμφάνισε η εταιρία στον ισολογισμό της είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής της απόφασης να επιλέξει την άμεση και άπαξ απόσβεση του κόστους που προέκυψε από τις αλλαγές που πραγματοποίησε στον τρόπο λειτουργίας της, προκειμένου να διασφαλίσει το υγιές και βιώσιμο μέλλον της στην ελληνική αγορά. Την ίδια στιγμή, δικαιώνεται η στρατηγική απόφαση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας να επιλέγει ελληνικό κριθάρι για τις μπίρες της. Έξι χρόνια μετά την έναρξη του μεγαλύτερου στην Ελλάδα Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας, με τη συμμετοχή 3.000 παραγωγών, φέτος αναμένεται να καλυφθεί το 100% των αναγκών παραγωγής της εταιρίας από το κριθάρι της ελληνικής γης.Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία μένει πιστή στη δέσμευσή της για υπεύθυνη επιχειρηματικότητα, καθώς βελτιώνει σταθερά τις επιδόσεις της στη βιώσιμη ανάπτυξη, ανταποδίδοντας στην κοινωνία και στους καταναλωτές της την εμπιστοσύνη που της δείχνουν τόσα χρόνια. Προχωρά με στρατηγική και μετρήσιμους στόχους, στηρίζει ενεργά τους εργαζομένους της, την κοινωνία και το περιβάλλον, ενώ λειτουργεί υπεύθυνα στην αγορά. Ακούει και λαμβάνει υπόψη της απόψεις των συνεργατών, πελατών, προμηθευτών και εργαζομένων της, αξιολογεί τα ρίσκα και τις ευκαιρίες πριν κάνει οποιαδήποτε ενέργεια και μετρά τον αντίκτυπό της. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με πράξεις στοχεύει στην ανάπτυξη της εγχώριας κατηγορίας της μπίρας. Από το 2013 έχει λανσάρει 6 νέα προϊόντα και ανοίξει 2 νέες κατηγορίες κατανάλωσης, ενώ επενδύει σε νέες περιστάσεις κατανάλωσης και ανανεώνει τις συσκευασίες της. Με πρωταγωνιστές προϊόντα όπως η πρώτη μπίρα στην Ελλάδα με 0,0% αλκοόλ, Amstel Free, η Amstel Radler, που συνδυάζει τη γεύση της Amstel με τη φρεσκάδα του χυμού ελληνικών λεμονιών, η νέα ελληνική σταρένια μπίρα, ΑΛΦΑ Weiss, η πρώτη επώνυμη lager με 7% αλκοόλ, ΑΛΦΑ STRONG, αλλά και η μοναστηριακή βελγική μπίρα Affligem με παράδοση 1.000 ετών, η εταιρία αναδεικνύει την καινοτομία σε μοχλό ανάπτυξης για την επόμενη τριετία, με στόχο να φτάσει σε ποσοστό το 15% του τζίρου της.
Υπεύθυνη Σύνταξης στο Virus.com.gr - Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Pharma & Health Business
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ