Στα γρήγορα αντανακλαστικά που ανέπτυξε η Bayer και στην παραγωγή εμβολίου, με στόχο την καταπολέμηση της πανδημίας, αναφέρθηκε σε ψηφιακή εκδήλωση ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bayer Ελλάς και επικεφαλής του Τομέα Φαρμάκων σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία, Andreas Pοllner.
Σε συνεργασία με την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης και τις κυβερνήσεις η εταιρεία προσέφερε «πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών και ερευνητικών δεδομένων για την εύρεση και ανάπτυξη νέων αποτελεσματικών θεραπειών για το COVID-19» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Pollner κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης με οικοδέσποινα την Διευθύντρια Επικοινωνίας της Bayer Ελλάς, Σόνια Μουσαβερέ.
Ο ίδιος αναφέρθηκε στην ανακοίνωση της συμφωνίας «συνεργασίας με την CureVac για να υποστηρίξουμε την περαιτέρω ανάπτυξη, τη διάθεση και τις αντίστοιχες διαδικασίες του υποψηφίου εμβολίου CVnCoV». Ειδικότερα, η Bayer σχεδιάζει να κατασκευάσει 160 εκατομμύρια δόσεις του εμβολίου CureVac το 2022 στη μονάδα παραγωγής στο Wuppertal,όπως διασαφήνισε ο κ. Pollner.
Στην θετική πλευρά της πανδημίας με την υιοθέτηση καλών πρακτικών για την διατήρηση της υγείας και της ασφαλείας σύντομο χαιρετισμό του ο, Country Division Head του Τομέα Υγείας των Καταναλωτών στη Bayer Ελλάς, Ανδρέας Κυριαζής. Με στόχο την καλύτερη φροντίδα, όπως εξήγησε ο κ. Κυριαζής ότι η Bayer κυκλοφόρησε «νέα προϊόντα σε γνωστά brands όπως αυτά της Bepanthol και της Ασπιρίνης ενώ ταυτόχρονα επενδύουμε σε συνεργασία με αξιόπιστες εταιρείες στην Ελλάδα για την ανάπτυξη και παραγωγή βασικών προϊόντων». Ο ίδιος έφερε ως παράδειγμα τη συνεργασία μας με την FAMAR που παράγει μέρος της σειράς Bepanthol.
Αναφερόμενος στον αντίκτυπο των lockdowns στην εστίαση και στην πολύ περιορισμένη τουριστική περίοδο ο Country Commercial Lead για τον Τομέα Επιστήμης Γεωργίας, Μανώλης Παναγιωτόπουλος επεσήμανε την στήριξη προς ομάδες παραγωγών μέσα από συνεργασίες στην Αλυσίδα Αξίας των Τροφίμων (Food Chain Partnership), ώστε να «αυξηθεί η εμπορευσιμότητα στα προϊόντα τους και να γίνουν ανταγωνιστικότερα στις ξένες αγορές». Επίσης ο κ. Παναγιωτόπουλος ότι η Bayer βρίσκεται στο πλευρό Ελλήνων παραγωγών με το BayGAP, «ένα πρόγραμμα που τους υποστηρίζει να πιστοποιηθούν και να συνδεθούν με την αλυσίδα αξίας τροφίμων, προσφέροντάς τους ουσιαστική εκπαίδευση, συμβουλές και υποστήριξη για πιστοποίηση.
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ