Με σύνθημα «Μία μπορεί να κάνει τη διαφορά» η Bristol Myers Squibb (BMS) στη νέα της καμπάνια για τον καρκίνο του δέρματος, μας καλεί να προγραμματίσουμε μια εξέταση για τους σπίλους.
Επιδίωξη της εκστρατείας είναι να ευαισθητοποιήσει το κοινό, ανεξαρτήτως ηλικίας διασφαλίζοντας την έγκαιρη διάγνωση στην πρόγνωση της νόσου.
Σκοπός είναι να λειτουργήσει ακόμη ως υπενθύμιση για τον απαραίτητο ετήσιο προληπτικό έλεγχο σπίλων «γιατί μία ελιά μόνο, μπορεί να κάνει τη διαφορά!». Σημειώνεται ότι με τη βοήθεια του ειδικού δερματολόγου, μπορούμε έγκαιρα και αποτελεσματικά να αντιμετωπίσουμε την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου του δέρματος.
Η εκστρατεία έχει τεθεί υπό τις αιγίδες της Ένωσης Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας (ΕΟΠΕ) και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ).
Η εκστρατεία περιλαμβάνει μια γκάμα πρωτοβουλιών και σχετικών ενεργειών ευαισθητοποίησης του κοινού. Αρωγοί και πρεσβευτές αυτής της τόσο σημαντικής εκστρατείας είναι ο τηλεοπτικός παρουσιαστής και ραδιοφωνικός παραγωγός Δημήτρης Ουγγαρέζος και η ηθοποιός και τηλεοπτική παρουσιάστρια Μαριάννα Τουμασάτου.
Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με ζητήματα που άπτονται της πρόληψης για τον καρκίνο του δέρματος διατίθενται στην ιστοσελίδα miaboreinakaneitidiafora.gr Το κοινό θα μπορεί να δοκιμάσει ένα ευχάριστο διαδραστικό παιχνίδι, το οποίο προσφέρει διάφορα tips για την προστασία σας από την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία.
Τέλος, συμβολικά χρήστης της σελίδας μπορεί να προγραμματίσει πολύ εύκολα το ραντεβού του για μια προληπτική εξέταση σπίλων, επιλέγοντας μια ημερομηνία στο ημερολόγιο της εκστρατείας και να μοιραστεί την ενέργεια αυτή στα προσωπικά του μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε με αυτό τον τρόπο να γίνει πρεσβευτής του μηνύματος της πρόληψης για τον καρκίνο του δέρματος.
«Έχοντας ως όραμά μας να αλλάζουμε τις ζωές των ασθενών αξιοποιώντας την επιστήμη και τις δυνατότητες που αυτή έχει επιδείξει στο πέρασμα των χρόνων, δηλώνουμε το παρών με αυτή την καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του δέρματος. Είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε να φροντίζουμε την υγεία μας, ενώ η πρόληψη μέσω της αυτοεξέτασης αλλά και της επίσκεψης σε δερματολόγο, θα πρέπει να γίνει προτεραιότητα όλων μας», ανέφερε για την πρωτοβουλία ενημέρωσης η Ζέφη Βλαχοπιώτη, Market Access Lead της BMS στην Ελλάδα, υπενθυμίζοντας την πορεία και τις δραστηριότητες της εταιρείας γύρω από ζητήματα ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης για διάφορες νόσους.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ