Η Pfizer ανακοίνωσε την αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων της σε τρεις ξεχωριστές επιχειρήσεις.
Από το 2019, η εταιρεία θα χωριστεί σε 3 ανεξάρτητα κομμάτια: Ένα με τα καινοτόμα φάρμακα, που θα περιλαμβάνει τα βιο-ομοειδή και τα νοσοκομειακά αντιβιοτικά, ένα με τα καθιερωμένα φάρμακα, δηλαδή εκείνα, που έχουν χάσει την πατέντα τους και ένα με καταναλωτικά προϊόντα.
«Αυτή η νέα δομή αντιπροσωπεύει μια φυσική εξέλιξη αυτών των τμημάτων, δεδομένης της συνεχιζόμενης δυναμικής των προϊόντων μας στην αγορά και του χαρτοφυλακίου νέων, καινοτόμων φαρμάκων», σημείωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, Ian Read.
Το πρώτο τμήμα θα στηριχτεί σε «ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο προϊόντων στην αγορά και ένα νέο κύμα λανσαρισμάτων, που ξεκινά το 2020. Το δεύτερο θα περιλαμβάνει τα πιο γνωστά φάρμακα της εταιρείας, όπως Lipitor, Viagra, Norvasc και Lyrica, καθώς και ορισμένα γενόσημα φάρμακα.
Το τμήμα των καθιερωμένων φαρμάκων θα έχει «ξεχωριστή και αποκλειστική παραγωγή, μάρκετινγκ, ρυθμιστικό, ώστε να «ενεργεί με ταχύτητα και ευελιξία». Η Pfizer αναμένει τα καθιερωμένα φάρμακα να παράγουν «βιώσιμη μέτρια αύξηση των εσόδων», μετά την επίδραση της αναμενόμενης απώλειας της αποκλειστικότητας του Lyrica στις ΗΠΑ τον Δεκέμβριο του 2018.
Το τμήμα των καταναλωτικών θα συμπεριλάβει όλα τα φάρμακα της Pfizer χωρίς ιατρική συνταγή και θα συνεχίσει να λειτουργεί σχετικά αυτόνομα «με ειδικές παραγωγικές και ρυθμιστικές δυνατότητες». Με βάση τα αποτελέσματα του 2017, οι δραστηριότητες των καινοτόμων φαρμάκων μαζί με τα καταναλωτικά προϊόντα αντιπροσωπεύουν περίπου τα 3/4 των συνολικών εσόδων της επιχείρησης, ενώ η επιχείρηση των καθιερωμένων φαρμάκων αντιπροσωπεύει το υπόλοιπο 1/4.
Δευθυντής Σύνταξης, virus.com.gr & Pharma Health Business magazine
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ