Την επιμορφωτική δράση Digital4Pharma διοργάνωσε για 11η χρονιά η εταιρεία Get2Work. Στην εκπαιδευτική εκδήλωση έλαβαν μέρος 200 στελέχη από 30 και πλέον εταιρείες.
Ειδιικότερα στην δράση που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις ΟΤΕAcademy στο Μαρούσι οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν για επίκαιρες πρακτικές, καινοτόμες εμπειρίες και σύγχρονες τάσεις γύρω από την ψηφιακή μετάβαση προς την υβριδική εποχή της φαρμακευτικής αγοράς. Στο πνεύμα βιωματικών εμπειριών και αλληλεπίδραση οι συμμετέχοντες έλαβαν μέρος σε πέντε exploration sessions δημιουργώντας συλλογικά πρωτότυπο περιεχόμενο, το οποίο στη συνέχεια εκπρόσωποι των ομάδων εξερεύνησης, παρουσίασαν στην ολομέλεια. Οι ομάδες ασχολήθηκαν με τις θεματικές κατηγορίες : Generative AI in pharma, Engagement and content potential through technology and interactions, Health trends στα Social Media, αφομοίωση ψηφιακών δράσεων για το ευρύ κοινό και συνεργασία των γενεών Χ, Υ, Ζ για την ενίσχυση της ψηφιακής ικανότητας. Επίσης, στο experience hub οι επισκέπτες θαύμασαν νέες διαδραστικές τεχνολογίες και λύσεις σε τομείς όπως VR, AR και όχι μόνο.
Ακόμη, παρακολούθησαν επιλεγμένα business cases από τους χώρους του φαρμάκου και της αυτοφροντίδας. Εισηγητές ήταν ο Ευάγγελος Φραγκισκάτος, Marketing Specialist Innovative Medicines, Bristol Myers Squibb, ο Σπύρος Μπόκιας, Co-Founder and CEO, iPharma και η Νάντια Μανδοπούλου, Digital Channels & Capabilities Associate Director, MSD Greece. Άξια αναφοράς είναι η παρουσία του case study από την επιστημονική κοινότητα, με τον καθηγητή Καρδιολογίας ΑΠΘ, Γιώργο Γιαννακούλα για την εκπαιδευτική πλατφόρμα Cardiobeans, από την οποία αναπτύχθηκε ψηφιακά μια σημνατική εκπαιδευτική κοινότητα στην Καρδιαγγειακή Ιατρική.
Η ημερίδα ολοκληρώθηκε με ένα panel debate επιτελικών στελεχών με εμπειρία από τον φαρμακευτικό κλάδο και όχι μόνο σε τομείς Innovation, IT, Commercial, Data με τοπικές αλλά και διεθνείς παραστάσεις, το οποίο σχολίασε τις προκλήσεις και τις ανάγκες της ψηφιακής μετάβασης της φαρμακευτικής αγοράς. Στο panel που είχε τον χαρακτηριστικό τίτλο «Mind the Gap», συμμετείχαν οι: Σεμίνα Βαγιάκου, Digital and Innovation Head, Novartis Hellas, Γεώργιος Φιλιώτης, Director of Information Technology, Pharmaserve-Lilly S.A.C.I., Ελίνα Πρασσά, Head of Strategy & Data, Digital, Technology, Takeda και Λάζαρος Μαυρίδης, Data Science Director, AbbVie. Τον συντονισμό του panel ανέλαβε ο Κωνσταντίνος Βαρσάμος, founder & curator της δράσης Digital4Pharma και Managing Partner της GET2WORK.
Η εκπαιδευτική δράση τελούσε υπό την αιγίδα των ΣΦΕΕ, Π.Ε.Φ., PIF, Ε.Ε.Φα.Μ., ΕΛ.Ε.Φ.Ι., ΕΦΕΧ, ΕΛ.Ε.Μ.Α. και HACRO.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ