Μια νέα εποχή στην πρόσβαση στις δημόσιες υπηρεσίες υγείας άρχισε, σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας, με την ενεργοποίηση της ενιαίας ψηφιακής πλατφόρμας για δωρεάν ραντεβού με γιατρούς του ΕΣΥ. Η πρωτοβουλία, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε τους τελευταίους μήνες, συγκεντρώνει όλες τις διαθέσιμες επιλογές σε ένα σημείο, διευκολύνοντας εκατομμύρια πολίτες, όπως υποστήριξε ο κ. Γεωργιάδης.

Από σήμερα, οι πολίτες μπορούν να κλείνουν δωρεάν ραντεβού με γιατρούς κάθε ειδικότητας σε δημόσια νοσοκομεία του ΕΣΥ, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας finddoctors.gov.gr, της εφαρμογής myHealth ή καλώντας τον δωρεάν αριθμό 1566 του Υπουργείου Υγείας. Η διαδικασία είναι απλή και φιλική προς τον χρήστη: επιλέγοντας «Νέο Ραντεβού», «Ραντεβού με Ιατρό», «Ραντεβού σε Δημόσιες Δομές», την επιθυμητή ειδικότητα και τον νομό, το σύστημα πραγματοποιεί αυτόματα την αναζήτηση διαθέσιμων ραντεβού.

Ενίσχυση της διαθεσιμότητας και νέες δυνατότητες επιλογής
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών, προστέθηκαν 7 εκατομμύρια νέα διαθέσιμα ραντεβού, υπερτριπλασιάζοντας τον συνολικό αριθμό που προσφερόταν έως σήμερα μέσω των τηλεφωνικών γραμμών. Όλες οι επιλογές συγκεντρώνονται πλέον σε μία ενιαία πλατφόρμα, προσφέροντας άμεση, γρήγορη και εύκολη πρόσβαση σε γιατρούς του ΕΣΥ. Από την Παρασκευή, θα προστεθεί και νέα λειτουργία που θα επιτρέπει στους χρήστες να επιλέγουν απευθείας το νοσοκομείο της προτίμησής τους, με την αναβάθμιση να ολοκληρώνεται εντός τριών ημερών.

Μια ψηφιακή επανάσταση στην υγεία
Η νέα υπηρεσία αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας από το κράτος. Όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση, πρόκειται για ένα όραμα που έγινε πραγματικότητα, χάρη στη συνεργασία του Υπουργείου Υγείας, της ΗΔΙΚΑ, του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Υπουργού κ. Παπαστεργίου. Η πρωτοβουλία αναμένεται να βελτιώσει ουσιαστικά την καθημερινότητα των πολιτών και να ενισχύσει την εμπιστοσύνη στο δημόσιο σύστημα υγείας.

Αναφερόμενος στη λειτουργία της πλατφόρμας ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, τόνισε ότι «H τεχνολογία δεν δημιουργεί απλώς υποστηρικτικά εργαλεία, αλλά αποτελεί τον καταλύτη που επανακαθορίζει κάθε τομέα δημόσιας πολιτικής. Η Υγεία, ως ο πιο ευαίσθητος και κρίσιμος πυλώνας του κοινωνικού κράτους, δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. (…) Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται επίσης καλύτερη διαχείριση των διαθέσιμων ραντεβού και περιορισμός της γραφειοκρατίας. Σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και μέσω της ΗΔΙΚΑ, ενσωματώνουμε σύγχρονες ψηφιακές λύσεις που διευκολύνουν την καθημερινότητα εκατομμυρίων πολιτών, ενώ ταυτόχρονα στηρίζουν τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό. Στόχος μας η Ελλάδα να αποκτήσει ένα ολοκληρωμένο και λειτουργικό ψηφιακό οικοσύστημα Υγείας, με τον πολίτη στο επίκεντρο».























Comments (0)