Το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ Πάτρας – σε αντίθεση με την αστυνομία και την πυροσβεστική – δεν διαθέτει αναγνώριση κλήσεων, ώστε να εντοπιστούν και να τιμωρηθούν οι ανεύθυνοι και αν μη τι άλλο επικίνδυνοι φαρσέρ. Έτσι, το πρόβλημα διαιωνίζεται, με τα ασθενοφόρα να δέχονται κλήσεις τόσο εντός όσο κι εκτός πόλης, ενώ κάποιος άρρωστος την ίδια ώρα έχει πραγματικά επείγουσα ανάγκη προνοσοκομειακής φροντίδας.
«Αν διαθέταμε όπως έχουμε ζητήσει αναγνώριση κλήσεων, όλα θα είχαν ομαλοποιηθεί και δεν θα τρέχαμε άσκοπα, αφού έχουμε καθήκον να σπεύδουμε σε κάθε έκκληση για βοήθεια, μη γνωρίζοντας αν πρόκειται για πραγματικό ή όχι περιστατικό», σχολίασε ο αντιπρόεδρος των πληρωμάτων Γιάννης Θεοδωρόπουλος.
Πηγή: patrastimes.gr, ekabnews.gr
Διαπιστευμένη δημοσιογράφος στο Υπουργείο Υγείας. Διπλωματούχος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών. Τακτικό μέλος της ΕΣΗΕΑ και του ΟΕΕ.
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ