Ο κ. Κωνσταντίνος Ουζούνης, CEO της Ethos Media S.A. αφού καλωσόρισε τους συμμετέχοντες του συνεδρίου, ανέφερε ότι το Ethos Sustainability Forum 2014 αποτελεί επί της ουσίας τη συνέχεια του CEO & CSR Money Conference, το οποίο ξεκίνησε το 2007 και αποτελεί ένα από τα παλαιότερα συνέδρια της Ethos Media. Χαρακτηριστικό του φετινού συνεδρίου είναι ότι ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις της βιωσιμότητας και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με την πραγματοποίηση interactive events, παιχνιδιών, εργαστηρίων συνδημιουργίας και debates που έφεραν σε σχέση αλληλεπίδρασης το κοινό, με τις εταιρείες και τους ομιλητές που συμμετείχαν στο συνέδριο. Η κα. Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων, Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, σε χαιρετισμό της στάθηκε στη συνδημιουργία ομιλητών και κοινού στα αποτελέσματα του συνεδρίου ώστε όλοι μαζί να ανοίξουν νέους δρόμους στο τομέα του sustainability, του transformative collaborative CSR & του sharing economy & innovation. Τονίζοντας τη σημασία της Αθήνας ως βιώσιμης πόλης, δήλωσε ότι «επίκεντρο αποτελεί η Αθήνα,, όπου όλες οι δράσεις και οι προκλήσεις είναι ζωντανές. Οφείλουμε να βλέπουμε την πόλη ως startup, σαν επανεκκίνηση της χώρας, ως οικοσύστημα για τη δημιουργική οικονομία και τους δημιουργικούς συνεργατικούς πολίτες της». Ο κ. Αντώνης Γκορτζής, Πρόεδρος στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Επιχειρηματικής Ηθικής, μίλησε για την επιχειρηματική ηθική και την εταιρική υπευθυνότητα ως λύση στο ελληνικό πρόβλημα. Συγκεκριμένα, τόνισε ότι «ως επιχειρηματική ηθική νοείται η εφαρμογή στην επιχειρηματική συμπεριφορά των γενικών αρχών περί ηθικής, με σκοπό τη δημιουργική εξισορρόπηση και σύνθεση προτύπων συμπεριφορών και σχέσεων μεταξύ της επιχείρησης, των μετόχων, των εργαζόμενων, του πολίτη, του πελάτη, του καταναλωτή και του γενικότερου κοινωνικού και οικονομικού περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός».Ο κ. Γιώργος Μπρούλιας, Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων & Πρόεδρος της ΕΑΤΑ ΑΑΕ ΟΤΑ, σημείωσε την εξέχουσα σημασία που πρέπει να δώσουμε στη δημιουργία έξυπνων και βιώσιμων πόλεων. Ειδικότερα, αναφερόμενος στην επιχορήγηση των 120 εκατ. ευρώ που έλαβε ο δήμος της Αθήνας από το Ευρωπαϊκό ταμείο περιφερειακής ανάπτυξης, έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στον τουρισμό, στις νέες τεχνολογίες και στα αγροτικά προϊόντα προκειμένου να υπάρξει τόνωση της επιχειρηματικότητας.Ο κ. Jan Versteeg, Πρέσβης της Ολλανδίας, αξιολογώντας τη συνεργασία κράτους και ακαδημαϊκών κύκλων ως εφαλτήριο που μπορεί να προσφέρει λύσεις στο φαινόμενο της νεανικής ανεργίας, τόνισε τους κανόνες επιχειρηματικής ηθικής που πρέπει να διέπουν όλες τις επιχειρήσεις. Αναφερόμενος στο Orange Grove Athens, ως νέο και εναλλακτικό περιβάλλον εργασίας, χαρακτήρισε την κινητικότητα και τη δικτύωση, βασικούς πυλώνες ανάπτυξης και δημιουργίας που σε συνδυασμό με την καινοτομία και τη στήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας μπορούν να προσφέρουν πολύτιμα οφέλη σε startup επιχειρήσεις. Ο κ. Δημήτρης Κοκκινάκης, Ιδρυτικό Μέλος, Impact Hub Athens, αναφέρθηκε στην «Κοινωνική Επιχειρηματικότητα & Επενδύσεις». Συγκεκριμένα, μίλησε για το δυναμικό ρόλο που μπορεί να έχει το Impact Hub στη συνεργασία μεταξύ επιχειρήσεων, επενδυτών μέσων επικοινωνίας, πανεπιστημίων κλπ. «Η κοινωνική επιχειρηματικότητα μπορεί να λειτουργήσει ως φορέας αλλαγής στην οικονομία και την κοινωνία, καθώς σύμφωνα με έρευνα το 97% των ανθρώπων θέλει να ασχολείται με πράγματα που έχουν κοινωνικό αντίκτυπο». Ο κ. Γιάννης Σωτηράκος, ιδρυτής Α2Κ, CEO EY ZHN, σε ομιλία του με θέμα «The Creators Economy», υπογράμμισε ότι «η οικονομία αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε μία φάση μετάβασης που μπορεί να οδηγήσει είτε σε ξημέρωμα είτε σε νύχτα». Ανέφερε ότι το προηγούμενο σύστημα ήταν βασισμένο στην κατανάλωση, δηλαδή έπαιρνε πράγματα που έχουν αξία και τα μετέτρεπε σε σκουπίδια ή σε χρέος. Σήμερα, η οικονομία μετατρέπεται από οικονομία παραγωγών και καταναλωτών σε οικονομία δημιουργών όπου οι πολλοί παράγουν προϊόντα και υπηρεσίες για πολλούς με τον ρόλο χρήστη και παραγωγού να είναι πλέον διπλός. Στο πλαίσιο διοργάνωσης του forum πραγματοποιήθηκαν καινοτόμες δράσεις, όπως εργαστήρια συνδημιουργίας (co-creation workshops), στα οποία οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε ομάδες, εργάστηκαν από κοινού και παρουσίασαν λύσεις για προκλήσεις που έθεσαν το CO-LAB, η ASHOKA, η OTE-COSMOTE, η PRESSIOUS ARVANITIDIS, η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, η A2K-ΕΥ ΖΗΝ και το IMPACT HUB. Συγκεκριμένα, στο CO-CREATION WORKSHOP 1, η ομάδας της CO-LAB παρουσίασε challenge με σκοπό τη δημιουργία ομάδας συνεργασίας softwarehouse, η ομάδα της ASHOKA ασχολήθηκε με την πρόκληση της επιρροής που προκύπτει από τη συνδημιουργία επιχειρηματικών και κοινωνικών φορέων, η ομάδα της OTE COSMOTE ανέπτυξε challenge με στόχο τη «διαχείριση απορριμμάτων σε μεγάλες επιχειρήσεις», ενώ η PRESSIOUS ARVANITIDIS, υπό το πρίσμα της επιχειρηματικής ευαισθησίας, εστίασε στην «υιοθέτηση της ορθά branded FSC επιλογής στην έντυπη επικοινωνία». Στο CO-CREATION WORKSHOP 2, η ομάδα Α2Κ – EY ZHN παρουσίασε την πρόκληση «Greece making history again», με βάση τα “alpha labs”, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην αξία των δικτύων, των στρατηγικών συμμαχιών και της χρηματοδότησης. Η ομάδα της Impact Hub ασχολήθηκε με το challenge της κοινότητας, στην οποία όλα τα μέλη – επιχειρηματίες, επενδυτές, φοιτητές – αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με στόχο την ανάδειξη νέων δυνατοτήτων και λύσεων στο χώρο της επιχειρηματικότητας. Τέλος, η ομάδα της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ παρουσίασε την πρόκληση του δικτύου εσωτερικών καναλιών επικοινωνίας μηνυμάτων προς τη διοίκηση με πάγιες αρχές την λογοδοσία, τον απολογισμό και την πιστοποίηση.Επίσης, σε ελεύθερη συνεδρία (uncoference session) παρουσιάστηκαν ενδιαφέρουσες ιδέες από την ΕΥ ΖΗΝ και το IMPACT HUB. Ακολούθησε το debate, το οποίο συντόνισε ο δημοσιογράφος και πολιτικός αναλυτής, κ. Γιάννης Πολίτης, στο οποίο συμμετείχαν ο κ. Χρήστος Διαμαντάκος, Υπεύθυνος Ηλεκτρονικού Marketing, GAEA και η κα. Ευγενία Λιανού, Υπεύθυνη Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, COCO-MAΤ στο οποίο παρουσιάστηκαν απόψεις, οι οποίες έδειξαν πως η επιχειρηματική ηθική, η εταιρική κοινωνική ευθύνη, η βιωσιμότητα και η καινοτομία που επέδειξαν οι συγκεκριμένες εταιρείες εν μέσω οικονομικής κρίσης οδήγησαν στην οικονομική άνθιση και επέκταση τους στο εξωτερικό, δίνοντας έτσι το στίγμα πως η ελληνική οικονομία μπορεί να κερδίσει το στοίχημα της ανάκαμψης της. Η διοργάνωση του Ethos Sustainability Forum 2014, δε θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την πολύτιμη χορηγία των:Silver Sponsors:
ΟΤΕ, COSMOTE, ΕΥΖΗΝ, A2K, ICAP
Bronze Sponsors:
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ (ΕΛΠΕ), CEO CLUBS GREECE, INTERAMERICAN, INNEWS
Spirit & Spirits Sponsors: DIAGEO, ΛΟΥΞ, LEVOTRE PIREECorporate Participations:
ΔΕΗ, ΔΕΠΑ
Print Sponsor:
PRESSIOUS ARVANITIDIS
Yπό την αιγίδα: του Δήμου Αθηναίων και της εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών, της Πρεσβείας της Ολλανδίας & του Ινστιτούτου Επιχειρηματικής ΗθικήςΧορηγοί Επικοινωνίας: EPIXEIRO.GR, STARTUP.GR, SKYWALKER.GR, PALO.GR, www.ecozen.gr,, ECONEWS.GR, ΧΡΗΜΑ, ΧΡΗΜΑ WEEK, Ph. B (Pharma & Health Business), Virus.com.gr, Aλive, InsuranceWorld, InsuranceWorld.gr, Ασφαλίζομαι, Bit, Bitdaily
Για περισσότερες πληροφορίες:Σοφία-Αφροδίτη Βουλγαράκη, Communication & PR Manager, Ethos Media S.A., τηλ. 210 9984 901, voulgaraki.s@ethosmedia.eu Αθηνά Φραδέλου, Marketing & PR Manager Ethos Media S.A., τηλ. 210 9984 905, fradelou.a@ethosmedia.eu
Υπεύθυνη Σύνταξης στο Virus.com.gr - Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Pharma & Health Business
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ