Η AstraZeneca, η οποία στις αρχές του έτους απέρριψε μια πρόταση εξαγοράς από την αμερικανική Pfizer Inc., ανακοίνωσε ότι η επιχειρηματική στρατηγική της εξελίσσεται για να γίνει πιο βιώσιμη και κερδοφόρα.
«Έχουμε υπερδιπλασιάσει τον αριθμό των εν δυνάμει φαρμάκων μας σε αυτή την σειρά προϊόντων από το 2012 και είμαστε σε τροχιά ώστε να επιστρέψουμε στην ανάπτυξη μέχρι το 2017», όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο διευθύνων σύμβουλος Pascal Soriot.
«Ενισχυμένη από ένα πολύ συναρπαστικό χαρτοφυλάκιο των νέων προϊόντων, η ογκολογία πρόκειται να γίνει η έκτη πλατφόρμα ανάπτυξης της AstraZeneca και να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην υποστήριξη των προσπαθειών μας για να δημιουργήσουμε φάρμακα που θα αλλάζουν τη ζωή των ασθενών, καθώς και μακροπρόθεσμη ανάπτυξη», όπως πρόσθεσε.
Ετήσια έσοδα 45 δισ. δολ. προβλέπει η AstraZeneca έως το 2023
Σχετικά άρθρα
Περιοδικό Pharma & Health Business

Δημοφιλή
Βουλγαρία: Ιστορική αύξηση μισθών σε γιατρούς και νοσηλευτές
Κατά 70% αυξήθηκε η κατανάλωση φαρμάκων για τη χοληστερόλη-και καλώς έγινε!
Πρώτο εθνικό πρόγραμμα για την αντιμετώπιση του αυτοτραυματισμού στους νέους
Κλινικές Μελέτες: Νέα ΚΥΑ, Εθνικό Μητρώο και οι προκλήσεις του 2026
Προκήρυξη 196 θέσεων ειδικευμένων ιατρών ΕΣΥ
Αύξηση μισθών για δημόσιους υπαλλήλους: Τι προβλέπεται για τους γιατρούς του ΕΣΥ















Comments (0)