Έξι μεγάλες φαρμακευτικές επιχειρήσεις ενώνουν τις δυνάμεις τους, με στόχο να φτιάξουν μια ενιαία, ψηφιακή πλατφόρμα ενημέρωσης των γιατρών. Γεγονός που αναμφίβολα σημαίνει ότι στο άμεσο μέλλον θα μειωθεί σημαντικά ο ρόλος των ιατρικών επισκεπτών.
Πρόκειται για τις εταιρείες Allergan, AstraZeneca, Biogen, GlaxoSmithKline, Novartis και Pfizer, οι οποίες θα συνεργαστούν με την εταιρεία πληροφορικής Veeva Systems. Το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί κάνει λόγο ότι το νέο σύστημα θα τεθεί σε εφαρμογή στο δευτερο εξάμηνο του 2017.
Διεθνώς, η χρήση ψηφιακών πληροφοριών από τους γιατρούς συνεχώς αυξάνεται, ενώ αντιθέτως οι επισκέψεις ιατρικών επισκεπτών συνεχίζουν να μειώνονται. Παράλληλα, γίνεται όλο και πιο δύσκολο για το γιατρό να διαχειριστεί μία πληθώρα πηγών πληροφόρησης.
Σήμερα, πολλοί γιατροί εκφράζουν παράπονα ότι είναι δύσκολο να διαχειριστούν διαφορετικά ονόματα χρήστη (usernames) και κωδικούς πρόσβασης (passwords), προκειμένου να αποκτήσουν την πληροφόρηση που επιθυμούν.
Υπό το πρίσμα αυτό, στόχος των 6 εταιρειών είναι απλός: Με έναν κωδικό, οι γιατροί θα έχουν πρόσβαση σε επιστημονική πληροφόρηση, που αφορά τα προϊόντα και των 6 επιχειρήσεων. Λίγο ως πολύ θα μοιάζει με ότι ήδη συμβαίνει στο διαδίκτυο, όπου συχνά αποκτούμε πρόσβαση σε εξειδικευμένο περιεχόμενο απλώς και μόνο κάνοντας χρήση του προφίλ μας στο facebook.
Δευθυντής Σύνταξης, virus.com.gr & Pharma Health Business magazine
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ