Την εκστρατεία ενημέρωσης «Βρες το KRAS G12C» για την έγκαιρη και στοχευμένη διάγνωση του καρκίνου του πνεύμονα πραγματοποιεί η Amgen Hellas. Η καμπάνια υλοποιείται σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό κοινωνικό φορέα «FairLife-Φροντίδα και Πρόληψη για τον καρκίνο του πνεύμονα».
Η πληροφόρηση αφορά ασθενείς με Μη Μικροκυτταρικό Καρκίνο του Πνεύμονα, οι οποίοι έχουν τη μετάλλαξη KRAS G12C. Σύμμαχό τους έχουν πλέον μια στοχευμένη θεραπεία η οποία διασφαλίζει μεγαλύτερη επιβίωση και βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους. Η ενημέρωση αποσκοπεί στην άμεση διάγνωση της μετάλλαξης με έλεγχο συγκεκριμένων βιοδεικτών. Σημειώνεται ότι ο Μη Μικροκυτταρικός Καρκίνος του Πνεύμονα (NSCLC) είναι ο πιο κοινός τύπος και ευθύνεται περίπου για το 85% των περιπτώσεων. Εργαλεία στη διαχείριση της ασθένειας αποτελούν οι βιοδείκτες υποστηρίζοντας τον θεράποντα ιατρό στην κατανόηση της εξέλιξης και εξάπλωσης των καρκινικών κυττάρων. Τουλάχιστον 1 στους 2 ασθενείς με Μη Μικροκυτταρικό Καρκίνο του Πνεύμονα εμφανίζει κάποιον ενεργό βιοδείκτη. Αξιοποιώντας την πληροφορία του συγκεκριμένου βιοδείκτη μπορεί να βρεθεί στοχεύουσα θεραπεία. Άξιο λόγου είναι ότι σε 1 στους 8 ασθενείς (13%) με Μη Μικροκυτταρικό Καρκίνο του Πνεύμονα φέρει τη μετάλλαξη KRAS G12C.
Επιδίωξη είναι να ενεργοποιηθεί το κοινό ώστε να μεριμνά για την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του πνεύμονα και τον έγκαιρο έλεγχο βιοδεικτών. Ο έλεγχος συγκεκριμένων βιοδεικτών αυξάνει τις πιθανότητες επιβίωσης αλλά και τις διαθέσιμες επιλογές αντιμετώπισης. Για αυτό το λόγο τα μηνύματα της καμπάνιας στέλονται στο κoινό με μια σειρά από ενέργειες, μεταξύ των οποίων ραδιοφωνικές αναφορές, digital banners, άρθρογραφία και Social Media posts.
«Κεντρικός κατευθυντήριος άξονας των δράσεων της FairLife L.C.C. είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για την σημασία του προληπτικού ελέγχου και της έγκαιρης διάγνωσης του Καρκίνου του Πνεύμονα. Εφαλτήριο αποτελούν σπουδαίες συνεργασίες όπως η καμπάνια «Βρες το KRAS G12C» από την Amgen Hellas με την συνεργεία της FairLife L.C.C., προσεγγίζοντας έτσι άμεσα το κοινό και τους ασθενείς που νοσούν και τονίζοντας την σημασία στοχευμένων θεραπειών για την βελτίωση της ποιότητας ζωής του ασθενούς» δήλωσε η πρόεδρος της FairLife L.C.C. Κορίνα Πατέλη-Bell.
«Με την εκστρατεία «Βρες το KRAS G12C» επιδιώκουμε να υπογραμμίσουμε την εξαιρετική σημασία της έγκαιρης διάγνωσης του Καρκίνου του πνεύμονα. Παρά το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος καρκίνος αποτελεί την τρίτη πιο συχνή μορφή καρκίνου στην Ευρώπη, οι στοχευμένες θεραπείες αναδιαμορφώνουν πλέον τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να αντιμετωπιστεί. Στην Amgen, πιστεύουμε ότι το μέλλον βρίσκεται στην ανακάλυψη νέων στοχευμένων θεραπειών για συγκεκριμένους τύπους καρκίνου, λαμβάνοντας πάντα υπόψιν μας τις ιδιαίτερες ανάγκες των ασθενών και είμαστε περήφανοι που αποτελούμε κομμάτι αυτής της σημαντικής αλλαγής.», δήλωσε ο Value, Access & Policy Lead της Amgen Hellas, Χρήστος Μπούκης.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ