Στόχος της Avon, που εισήγαγε την τεχνολογία διαχείρισης πωλήσεων το 2009 προκειμένου να βελτιώσει την διαδραστικότητα μεταξύ των πωλητών της, είναι οι περικοπές κόστους περί τα 400 εκατ. δολ. έως το 2016.
Περιοδικό Pharma & Health Business

Δημοφιλή
Βουλγαρία: Ιστορική αύξηση μισθών σε γιατρούς και νοσηλευτές
Κατά 70% αυξήθηκε η κατανάλωση φαρμάκων για τη χοληστερόλη-και καλώς έγινε!
Πρώτο εθνικό πρόγραμμα για την αντιμετώπιση του αυτοτραυματισμού στους νέους
Κλινικές Μελέτες: Νέα ΚΥΑ, Εθνικό Μητρώο και οι προκλήσεις του 2026
Προκήρυξη 196 θέσεων ειδικευμένων ιατρών ΕΣΥ
«Κλινικές μελέτες: Τα μετέωρα βήματα και οι προκλήσεις»








Comments (0)