H Bayer έδωσε και φέτος το παρών στο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 11-15 Ιουλίου, για πρώτη φορά virtually λόγω της πανδημίας.
Κατά τη διάρκεια της πενθήμερης διοργάνωσης, η Bayer Ελλάς υποδεχόταν τους επισκέπτες του Πανοράματος σε ένα εικονικό περίπτερο μέσα από το οποίο μπορούσαν να συστηθούν και να συνομιλήσουν με εκπροσώπους του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, αλλά και να ενημερωθούν γι’ αυτή.
Οι επισκέπτες έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το γεγονός πως η Bayer είναι μια εταιρεία καινοτομίας με ιστορία μεγαλύτερη από 150 χρόνια και η οποία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα το 1955. Σήμερα μέσα από καινοτόμα προϊόντα και πρωτοποριακές υπηρεσίες εξυπηρετεί τις δύο πιο βασικές ανάγκες του ανθρώπου – την υγεία και τη διατροφή – απόλυτα εναρμονισμένη με την όραμά της «Υγεία και Τροφή για Όλους».
O κ. Ανδρέας Κυριαζής, Country Division Head, του Τομέα Υγείας των Καταναλωτών της Bayer Ελλάς έκανε αναφορά στους δημογραφικούς και μακροοικονομικούς μοχλούς ανάπτυξης της αγοράς των καταναλωτικών προϊόντων υγείας διεθνώς, το ρόλο του marketing και της επιστήμης καθώς και τον καθοριστικό ρόλο που έχουν ήδη και θα έχουν πολύ περισσότερο στο εγγύς μέλλον οι νέες τεχνολογίες στην διαχείριση των πιο απλών, καθημερινών θεμάτων της υγείας.
Αναφερόμενος στην κατάρτιση που θα πρέπει να έχουν όσοι επιλέξουν να απασχοληθούν στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων υγείας, ο κ. Κυριαζής ξεχώρισε την στρατηγική σκέψη, ένα προσόν που αποκτάται με τη μελέτη της αγοράς, την εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες και τα νέα μέσα προκειμένου ο επαγγελματίας να είναι σε θέση να αναγνωρίζει τις προοπτικές και τις ευκαιρίες που η τεχνολογία μπορεί να δημιουργήσει στον κλάδο (όπως ενδεικτικά η αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών ως προς την αυτοφροντίδα, κάτι στο οποίο συμβάλουν σημαντικά τα wearables και οι mobile εφαρμογές) και τέλος να αγαπά αυτό που κάνει, ένα προσόν που είναι απαραίτητο σε κάθε επαγγελματία που θέλει να διαπρέψει στο αντικείμενο του.
O κ. Μανώλης Παναγιωτόπουλος, Country Commercial Lead Greece, του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας της Bayer Ελλάς στο πάνελ με θέμα «Ψηφιακές τάσεις και ψηφιακές δεξιότητες στον αγροδιατροφικό τομέα» που διοργανώθηκε από την Bayer, τόνισε πως η λεγόμενη 4η Γεωργική επανάσταση (big data, drones, artificial intelligence) είναι ήδη εδώ και συμπλήρωσε πως για όλες τις προκλήσεις που έρχονται στο χωράφι και στα χέρια του παραγωγού, οι απαντήσεις δίνονται από την επιστήμη.
Αποκρινόμενος στα προσόντα που πρέπει να έχουν όσοι θέλουν να δραστηριοποιηθούν στον αγροδιατροφικό κλάδο, ο κ. Παναγιωτόπουλος επισήμανε πως συγκριτικό πλεονέκτημα θα έχουν όσοι νέοι επαγγελματίες είναι σε θέση να γνωρίζουν ή να κατανοούν πώς η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τον παραγωγό να βελτιστοποιήσει την παραγωγή και να διαχειριστεί με τρόπο βιώσιμο τους διαθέσιμους πόρους.
Εκτός από την υιοθέτηση νέων τεχνολογικών μέσων, ο κ. Παναγιωτόπουλος υπογράμμισε και την ιδιαίτερη σημασία που έχει η ερμηνεία των δεδομένων για την εδραίωση των πρακτικών γεωργίας ακριβείας και ανέφερε χαρακτηριστικά πως «Όλα αυτά τα τεχνολογικά μέσα θα χρειαστούν ανθρώπους που αντιλαμβάνονται την γεωργική πράξη και είναι σε θέση να ερμηνεύσουν και να επεξεργαστούν τα αποτελέσματα για την περαιτέρω καθοδήγηση του παραγωγού και να τον βοηθήσουν να αναπτύξει και αυτός με τη σειρά του τις απαραίτητες δεξιότητες και να απολαύσει όλα όσα η τεχνολογία έχει να προσφέρει.»
Δευθυντής Σύνταξης, virus.com.gr & Pharma Health Business magazine
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ