Διπλάσια “επιστροφή στην επένδυση” μπορούν να έχουν κοινωνικές δράσεις πληροφόρησης, όπως δείχνουν τα πρώτα αποτελέσματα της αξιολόγησης εκστρατειών ενημέρωσης των πολιτών γύρω από νοσήματα, που διεξήγαγε η Novartis Hellas.
Όπως ανέφερε στη συνεντευξη τύπου για την παρουσίαση της δράσης Βήμα Μπροστά, η Επικεφαλής Επικοινωνίας της εταιρείας, Φ. Μπαμπανάρα, μετά από ερώτηση δημοσιογράφου, η Novartis αποφάσισε να μετρήσει την κοινωνική αξία, την αποτελεσματικότητα τριών εκστρατειών ενημέρωσης, σε ασθενείς και συνολικά στους πολίτες. Οι εν λόγ πρωτοβουλίες ήταν οι Μετρήσεις Ζωής (για ΧΑΠ, Διαβήτη, Υπέρταση και Οφθαλμολογικές Παθήσεις), Αναπνέω (ΧΑΠ) και Είσαι γυναίκα – Είσαι δύναμη (Μεταστατικός Καρκίνος Μαστού).
Όπως διαπιστώθηκε, λοιπόν, “για κάθε ευρώ που δαπάνησε η εταιρεία δημιουργήθκαν 2 ευρώ κοινωνικής”, σημείωσε η κ. Μπαμπανάρα, προσθέτοντας πως η ανταπόκριση από τοπικές κοινωνίες, πολίτες και ασθενείς κρίθηκε ιδιαιτέρως θετική.
Υπεύθυνη Σύνταξης στο Virus.com.gr - Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Pharma & Health Business
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ