Στο πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα “e-branch” της Τράπεζας Πειραιώς στους Αμπελόκηπους ξεναγήθηκαν στελέχη της ΕΣΑμεΑ, ώστε να ενημερωθούν για τις νέες υπηρεσίες που προσφέρει η Τράπεζα για τα άτομα με αναπηρία.
Στο e-branch παρέχεται σειρά ειδικών υπηρεσιών για πελάτες με προβλήματα όρασης και ακοής. Για παράδειγμα παρέχεται διενέργεια συναλλαγών ταμείου για πρώτη φορά χωρίς την ανάγκη παράστασης και υπογραφής μαρτύρων, με χρήση της υπηρεσίας «Ταμίας από Απόσταση», όπου ο πελάτης επικοινωνεί μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας. Παράλληλα είναι πλήρως προσβάσιμο σε χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων.
Υποδεχόμενους τους εκπροσώπους των Εθνικών Ομοσπονδιών ο Διευθύνων Σύμβουλος, Χρήστος Μεγάλου, επεσήμανε ότι αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας, η Τράπεζα Πειραιώς, με καινοτόμο προσέγγιση, καλύπτει τις εξειδικευμένες ανάγκες των ΑμεΑ.
“Τα e-branch είναι τα πρώτα καταστήματα που παρέχουν ταυτόχρονα τέτοιες υπηρεσίες, ενώ στην ίδια φιλοσοφία η Τράπεζα έχει υλοποιήσει παρόμοιες υπηρεσίες για το σύνολο του δικτύου της” συμπλήρωσε.
Από την πλευρά της ΕΣΑμεΑ, ο Δημήτρης Σηφάκης εξέφρασε την πεποίθηση πως η συγκεκριμένη ενέργεια της Τράπεζας Πειραιώς καλύπτει μεγάλο φάσμα από τα διαχρονικά αιτήματα του αναπηρικού κινήματος σε σχέση με τις συναλλαγές των ατόμων με αναπηρία με το τραπεζικό σύστημα.
“Η προσβασιμότητα των τραπεζών από τα άτομα με αναπηρία σε συνθήκες αξιοπρέπειας αποτελεί δικαίωμα και διευκόλυνση χιλιάδων πολιτών” πρόσθεσε και προέτρεψε όλες τις τράπεζες να ακολουθήσουν το συγκεκριμένο παράδειγμα.
Διαπιστευμένη δημοσιογράφος στο Υπουργείο Υγείας. Διπλωματούχος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών. Τακτικό μέλος της ΕΣΗΕΑ και του ΟΕΕ.
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ