Στην κοινή διαπίστωση ότι η νέα πλατφόρμα των ραντεβού της ΗΔΙΚΑ μπορεί να εξυπηρετήσει δημόσιες δομές αλλά όχι τις ιδιαίτερες ανάγκες του ιδιωτικού ιατρείου κατέληξαν οι ιατροί διαδικτυακή σύσκεψη της ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ. Περισσότερη γραφειοκρατία και όχι εξυπηρέτηση δημιουργεί η πλατφόρμα, σύμφωνα με τους ιατρούς.
Συγκεκριμένα, η Ένωση τονίζει ότι δεν έχει επιλυθεί το ζήτημα του τρόπου εξυπηρέτησης των ανθρώπων που δεν έχουν τη δυνατότητα για ηλεκτρονικό ραντεβού μέσω κωδικών taxisnet. Υπενθυμίζεται πως δεν υπάρχει επιλογή για κλείσιμο τηλεφωνικών ραντεβού από τους συμβεβλημένους ιατρούς του ΕΟΠΥΥ.
Δυσκολίες αντιμετωπίζουν οι συμβεβλημένοι ιατροί καθώς «η πλατφόρμα ζητάει ομοιόμορφη δήλωση ωραρίου κάθε εβδομάδα με σταθερή ώρα ραντεβού, χωρίς διαφοροποίηση ανάλογα με τις ανάγκες του ασθενούς ( συνταγογράφηση, εξέταση, ιατρική πράξη)». Επιπλέον, οι ιατροί επιβαρύνεται με ηλεκτρονική γραφειοκρατία, η οποία στερεί πολύτιμο χρόνο από το ιατρικό έργο. Επι του θέματος τονίστηκε στην σύσκεψη ότι αφενός η δήλωση ωραρίου είναι ασυμβίβαστη με τη σύμβαση των ιατρών του ΕΟΠΥΥ και αφετέρου δεν εξυπηρετεί τους ασφαλισμένους, οι οποίοι ζητούν υπηρεσίες τηλεφωνικά από απόσταση, πολλές φορές εκτάκτως και εκτός ωραρίου. Oι ιατροί του ΕΟΠΥΥ εξυπηρετούν και ιδιωτικούς ασθενείς, πολλές φορές σε έκτακτη βάση.
Ακόμη οι ιατροί του ΕΟΠΥΥ αδυνατούν να προσαρμόσουν το πρόγραμμά τους σύμφωνα με τις απαιτήσεις της πλατφόρμας αφού μπορεί να έχουν και άλλες συμβατικές υποχρεώσεις με ιδιωτικές κλινικές, οίκους ευγηρίας κ.ά. ή να προβαίνουν σε χειρουργικές πράξεις. Το πρόγραμμά τους ενδεχομένως να ανατρέπεται και από έκτακτες υποχρεώσεις.
Μάλιστα, οι ιατροί επισημαίνουν πως «με αμοιβή μικτά 6 ευρώ ανά επίσκεψη δεν μπορεί να στηριχθεί η αναγκαία γραμματειακή υποστήριξη που απαιτεί η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα». Στο σημείο αυτό, οι ιατροί υπογραμμίζουν την συμβολή αφού σε μηνιαία βάση «οι ιατροί του ΕΟΠΥΥ εκτελούν πάνω από 650.000 επισκέψεις, που από κοινού με τη δημόσια ΠΦΥ», συντείνοντας στην αποσυμφόρηση των Νοσοκομείων. Χάρη στη συνεισφορά των συμβεβλημένων ιατρών , οι ασφαλισμένοι του οργανισμού για περισσότερο από 13 χρόνια, «έχουν ένα σταθερό σημείο επαφής με τον θεράποντα ιατρό τους με την αναγκαία επικοινωνία και επαφή».
Καταλήγοντας η ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ υποστηρίζει ότι το υφιστάμενο ηλεκτρονικό περιβάλλον δυσχεραίνει το έργο των ιατρών, ενώ « θα πρέπει να προσφέρει πρόσφορο έδαφος». Για την εύρυθμη λειτουργία του ιδιωτικού ιατρείου αλλά και τις ιδιαίτερες ανάγκες των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ, ζητά να επανεξεταστεί η αξιοποίησή του σχολιάζοντας πως δυστυχώς η παρούσα πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ δεν εξυπηρετεί τις προαναφερόμενες ανάγκες.