Σύμφωνα με τους ερευνητές του καταλανικού Κέντρου Ερευνών Περιβαλλοντικής Επιδημιολογίας (CREAL), με επικεφαλής τον Ζόρντι Σουνιέρ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο ιατρικό περιοδικό «PLoS Medicine» (αναλύοντας στοιχεία για 2.715 μαθητές δημοτικού, στη διάρκεια ενός έτους) διαπίστωσαν ότι στα σχολεία όπου η ρύπανση του αέρα ήταν πιο αισθητή, η νοητική ανάπτυξη των παιδιών διαχρονικά ήταν πιο αργή, σε σχέση με τους μαθητές των σχολείων όπου δεν υπήρχε μεγάλη ρύπανση.Οι επιστήμονες συσχέτισαν τις επιδόσεις των μαθητών σε κάθε δημοτικό (συνολικά 39) με το επίπεδο ατμοσφαιρικής ρύπανσης που μετρήθηκε σε κάθε σχολείο. Οι μαθητές υποβάλλονταν σε τρία τεστ μνήμης και προσοχής ανά τρίμηνο.Ενδεικτικά, στα σχολεία με χαμηλή ρύπανση η μνήμη των μαθητών εμφάνιζε μέση βελτίωση 11,5% στη διάρκεια ενός έτους, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό ήταν χαμηλότερο (7,4%) στα σχολεία με υψηλή ρύπανση.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ