Η «μάχη» για κατάκτηση μεριδίου αγοράς στο πλέον πετυχημένο φάρμακο διεθνώς έχει ξεκινήσει για τα καλά, καθώς μια σειρά αντίγραφων που θα «επιτεθούν» στο βασικό φάρμακο της AbbVie, βρίσκεται σε εξέλιξη.To αντίγραφο της Cadila, που φέρει την εμπορική ονομασία Exemptia, θα στοιχίζει το ένα πέμπτο της τιμής του Humira, όπως αυτή διαμορφώνεται στις ΗΠΑ, με τη φιάλη να πωλείται στα 200 δολάρια. Μολονότι ακόμα και αυτή η τιμή είναι πολύ υψηλή για την Ινδία, καθώς το 70% του πληθυσμού ζει με λιγότερο από 2 δολάρια την ημέρα, η εταιρεία αναμένει να πετύχει πωλήσεις μεταξύ 1 δισ. (16,2 εκατ. δολάρια) και 2 δισ. ρουπίων.Ωστόσο, στόχος της Cadila, δεν είναι να σταματήσει εκεί. Ήδη, έχει προγραμματίσει συναντήσεις με τις αρμόδιες αρχές των ΗΠΑ και της Ε.Ε., όπου το Humira θα χάσει την προστασία της πατέντας το 2016 και 2018 αντίστοιχα.Μάλιστα, όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Cadila, Sharvil Patel η εταιρεία επικεντρώνεται στο να αποτελέσει κυρίαρχος του πρώτου «κύμματος» βιοισοδύναμων του Humira παγκοσμίως, το οποίο και αποτελεί μια πολύ «ελκυστική αγορά».Το Humira, με ανάπτυξη πωλήσεων σε διψήφια νούμερα κάθε τρίμηνο, τον περασμένο χρόνο πέτυχε πωλήσεις αξίας 11 δισ. δολ. παγκοσμίως το 2013.Η Cadila δεν είναι η μόνη εταιρεία που έχει βάλει στο στόχαστρο το αντίγραφο του. Ακολουθούν και άλλες εταιρείες, όπως η Amgen με την Actovis, η AET Bio-Tech με την BioXpress Therapeutics και η Oncobiologics με την Viropro.Η επερχόμενη αύξηση του ανταγωνισμού προκαλεί «πονοκέφαλο» στην AbbVie, για την οποία το Humira αντιστοιχεί περίπου στο 65% των πωλήσεων της, αναγκάζοντας την να στραφεί σε πιθανές εξαγορές προκειμένου να εμπλουτίσει την γκάμα προϊόντων της.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ