Το Ψηφιακό Κέντρο Τεχνολογίας στη Θεσσαλονίκη δέχτηκε 3.000 αιτήσεις για τη στελέχωσή του. Το 71% των αιτούντων έχουν μεταπτυχιακές σπουδές και το 21% προέρχονται από χώρες του εξωτερικού.
Η Θεσσαλονίκη επιλέχθηκε για τη δημιουργία του Ηub, λόγω ισχυρών οικονομικών προοπτικών της χώρας και της Εθνικής Ψηφιακής Στρατηγικής για την Καινοτομία, του νέου αναδυόμενου περιβάλλοντος των νεοφυών επιχειρήσεων, της δυνατότητα για συνεργασία με τεχνολογικά Ηubs και του υψηλού ακαδημαϊκού επιπέδου του πληθυσμού. Τους παράγοντες αυτούς απαρίθμησε, ο κ. Nico Gariboldi, επικεφαλής του ψηφιακού κέντρου στη Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια διαδικτυακής εκδήλωσης.
Ο επικεφαλής του παγκόσμιου δικτύου ψηφιακής τεχνολογίας, Jeff Hamilton εστίασε στο προφίλ της Pfizer Inc, τη δομή, την εταιρική ευθύνη, καθώς καιστον κεντρικό ρόλο του τμήματος Έρευνας & Ανάπτυξης (Ε&Α), το οποίο δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την επίτευξη του σκοπού της εταιρείας «καινοτομούμε για να αλλάξουμε τις ζωές των ασθενών».
Στην επιλογή της συμπρωτεύουσας για τη δημιουργία του Hub της Pfizer, όπως τόνισε ο κ. Gariboldi συνέβαλε το γεγονός ότι το 39% του ενεργού πληθυσμού της Ελλάδας εργάζεται στον επιστημονικό και τεχνολογικό κλάδο. «Η Ελλάδα παρέχει πολύ αξιόλογα ταλέντα σε πολύ ανταγωνιστικό κόστος», σημείωσε ο ίδιος.
Βασικές αρχές του Ψηφιακού Κέντρου Τεχνολογίας της Pfizer:
Κάνοντας λόγο για την προστιθέμενη αξία που θα προσφέρει το Ψηφιακό Κέντρο Τεχνολογίας της Pfizer στην Ελλάδα, ο κ. Gariboldi εξήγησε ότι αυτή βασίζεται στη συνεχή αλληλεπίδραση και στις συνέργειες μεταξύ του Hub της Pfizer και του ελληνικού «οικοσυστήματος».
Σημαντικά οφέλη για όλους τους στρατηγικούς εταίρους:
Επιγραμματικά η στρατηγική προσλήψεων
Ο κ. Gariboldi ανέπτυξε τους δύο βασικούς πυλώνες της στρατηγικής του Hub για την εξεύρεση ταλαντούχου στελεχιακού δυναμικού, οι οποίοι είναι:
Σύμφωνα με τον κ. Gariboldi διαγράφει μια πολύ θετική πορεία η διαδικασία των προσλήψεων, καθώς το Hub έλαβε 3.000 αιτήσεις από υποψηφίους υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, το 71% των αιτούντων έχουν μεταπτυχιακές σπουδές και το 21% προέρχεται από το εξωτερικό.
Αναφερόμενος στις βασικές δεξιότητες που ζητούνται, σημείωσε ότι αυτές είναι: Software Development & Engineering, Agile Project Management, Machine Learning & Artificial Intelligence, Enterprise Architecture, Data Science, Process Automation, Product & Experience Design, Customer Analytics & Insights.
H εμπειρία του bootcamp
Η πρόσληψη των καλύτερων υποψηφίων από τον Πανεπιστημιακό χώρο, γίνεται μέσω Bootcamp, δηλαδή συνήθως 25 υποψηφίων για κάθε τάξη. Αυτοί εκπαιδεύονται στις πιο προηγμένες τεχνολογίες και προσλαμβάνει όσους θεωρούνται καταλληλότεροι (κατά μέσο όρο 70% από τους υποψήφιους που συμμετέχουν στο Bootcamp προσλαμβάνονται).
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει συνολικά πέντε bootcamps, τέσσερα από τα οποία έχουν ολοκληρωθεί με επιτυχία.
Στο τέλος της εκπαίδευσης ο κάθε υποψήφιος παρουσιάζει ένα τεχνολογικό project υπό την επίβλεψη των μεντόρων τεχνολογίας, στους ανώτερους διευθυντές της Pfizer.
Μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης, δύο νέοι εργαζόμενοι που επέστρεψαν στην Ελλάδα για να εργαστούν στο Hub μοιράστηκαν τις προσωπικές τους εμπειρίες σχετικά με την εργασία στο Hub.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ