Μια ολιστική προσέγγιση που θα μπορούσαν να υιοθετήσουν οι φαρμακευτικές εταιρείες ώστε να μετασχηματίσουν την πολυκαναλική τους επικοινωνία με τους επαγγελματίες υγείας, παρουσίασε από το βήμα του 9th Pharma & Health Conference ο Σπύρος Αλεξανδράτος, Head of Consulting & Services, IQVIA Greece.
Η προσέγγιση αυτή, όπως εξήγησε, περιλαμβάνει 4 κύριες φάσεις και βασίζεται σε 6 διαστάσεις.
“Η πρώτη φάση αφορά στη χαρτογράφηση της υφιστάμενης κατάστασης, η δεύτερη φάση στο σχεδιασμό της μελλοντικής κατάστασης, η τρίτη φάση στον ορισμό του χάρτη πορείας ενώ η τέταρτη φάση στην υλοποίηση” ανέφερε. Οι βασικές διαστάσεις που διέπουν έναν τέτοιο μετασχηματισμό, συμπλήρωσε, είναι: η στρατηγική, η οργάνωση και οι δεξιότητες, οι διαδικασίες, το segmentation των επαγγελματιών υγείας και το περιεχόμενο της επικοινωνίας, η μέτρηση και οι δείκτες αποτελεσματικότητας και τέλος τα εργαλεία και η τεχνολογία.
Ως παραδείγματα τέτοιων ενεργειών, ο κ. Αλεξανδράτος αναφέρθηκε σε 2 έργα που υλοποίησε το Συμβουλευτικό τμήμα της IQVIA:
- Στη χαρτογράφηση της υφιστάμενης ωριμότητας της πολυκαναλικής προσέγγισης των φαρμακευτικών εταιρειών στην Ελλάδα και σε άλλες 5 χώρες της Ανατολικής Ευρώπης.
- Στις στάσεις και προτιμήσεις των επαγγελματιών υγείας όσον αφορά στα κανάλια επικοινωνίας των φαρμακευτικών εταιρειών, ιδιαιτέρως στις στάσεις και προτιμήσεις τους όσον αφορά στα ηλεκτρονικά κανάλια.























Comments (0)