Skip to content

Μετασχηματίζοντας την πολυκαναλική επικοινωνία των φαρμακευτικών εταιρειών

Διαπιστευμένη δημοσιογράφος στο Υπουργείο Υγείας.
Διπλωματούχος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών.
Τακτικό μέλος της ΕΣΗΕΑ και του ΟΕΕ.

Μια ολιστική προσέγγιση που θα μπορούσαν να υιοθετήσουν οι φαρμακευτικές εταιρείες ώστε να μετασχηματίσουν την πολυκαναλική τους επικοινωνία με τους επαγγελματίες υγείας, παρουσίασε από το βήμα του 9th Pharma & Health Conference ο Σπύρος Αλεξανδράτος, Head of Consulting & Services, IQVIA Greece.

Η προσέγγιση αυτή, όπως εξήγησε, περιλαμβάνει 4 κύριες φάσεις και βασίζεται σε 6 διαστάσεις.

“Η πρώτη φάση αφορά στη χαρτογράφηση της υφιστάμενης κατάστασης, η δεύτερη φάση στο σχεδιασμό της μελλοντικής κατάστασης, η τρίτη φάση στον ορισμό του χάρτη πορείας ενώ η τέταρτη φάση στην υλοποίηση” ανέφερε. Οι βασικές διαστάσεις που διέπουν έναν τέτοιο μετασχηματισμό, συμπλήρωσε, είναι: η στρατηγική, η οργάνωση και οι δεξιότητες, οι διαδικασίες, το segmentation των επαγγελματιών υγείας και το περιεχόμενο της επικοινωνίας, η μέτρηση και οι δείκτες αποτελεσματικότητας και τέλος τα εργαλεία και η τεχνολογία.

Ως παραδείγματα τέτοιων ενεργειών, ο κ. Αλεξανδράτος αναφέρθηκε σε 2 έργα που υλοποίησε το Συμβουλευτικό τμήμα της IQVIA:

  • Στη χαρτογράφηση της υφιστάμενης ωριμότητας της πολυκαναλικής προσέγγισης των φαρμακευτικών εταιρειών στην Ελλάδα και σε άλλες 5 χώρες της Ανατολικής Ευρώπης.
  • Στις στάσεις και προτιμήσεις των επαγγελματιών υγείας όσον αφορά στα κανάλια επικοινωνίας των φαρμακευτικών εταιρειών, ιδιαιτέρως στις στάσεις και προτιμήσεις τους όσον αφορά στα ηλεκτρονικά κανάλια.
9th Pharma & Health ConferenceIQVIAΕπικοινωνίαΦαρμακευτικές Εταιρίες

Σχετικά άρθρα

Comments (0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΦΣ: “Εμβόλιο. Μια λέξη, μια πράξη. Προστατεύει και σώζει ζωές”
Δρ. Μιράντα Ξαφά: Είναι επείγον να μεταφέρουμε πόρους στη νέα γενιά

Editorial

Αιμίλιος Νεγκής

Διευθυντής Σύνταξης, virus.com.gr
& Pharma Health Business magazine

Περιοδικό Pharma & Health Business

Απόψεις

Back To Top