«Οι ελληνικές φαρμακευτικές εταιρείες θα πρέπει να επιχειρήσουν στρατηγικά το άνοιγμα των δραστηριοτήτων τους σε ανερχόμενες δυναμικές αγορές, με στόχο να ενισχύσουν τις εξαγωγές τους επιτυγχάνοντας σημαντική διαφοροποίηση των πωλήσεων και των κερδών τους, για τη μείωση της μεταβλητότητας τους» ανέφερε στην παρουσίασή του ο κ. Φίλιππας, διευκρινίζοντας πως θα πρέπει να διατηρήσουν τις παραδοσιακές αγορές. Πρότεινε δε την προαγωγή του ελληνικού φαρμάκου ως ενός διεθνούς brand name.
Δείτε την παρουσίαση του κ. Φίλιππα εδώ.
Υπεύθυνη Σύνταξης στο Virus.com.gr - Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Pharma & Health Business
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ