Skip to content

Οι υποψηφιότητες των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ. 2022 για τη τελική φάση

Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου

 

H κριτική επιτροπή των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ. 2022 προέκρινε τις εταιρείες που θα περάσουν στη τελική φάση του διαγωνισμού. Η τελική  διαδικασία αξιολόγησης και η απονομή θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 29 Απριλίου στο τέλους του 13ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management.

 

Οι υποψήφιες ανά κατηγορία είναι οι εξής:

Καλύτερη Καμπάνια Νέου Προϊόντος

Η κατηγορία αφορά επικοινωνιακή καμπάνια που υποστηρίζει την εισαγωγή νέου προϊόντος ή νέου συνδυασμού προϊόντων στην αγορά των συνταγογραφούµενων φαρμάκων.

 

Προϊόν Εταιρεία
SKYRIZI ABBVIE
ELREADA JANSSEN

 

Καλύτερη Καμπάνια Ώριμου Προϊόντος ή Ομάδας Προϊόντων

Η κατηγορία αφορά:

  • Τη διαχείριση ομάδας προϊόντων που αντιμετώπισαν αποτελεσματικά προκλήσεις και ευκαιρίες στην αγορά.
  • Την επιτυχημένη αλλαγή εικόνας ενός ή περισσότερων ώριμων προϊόντων (προϊόντα που κυκλοφορούν περισσότερα από 4 χρόνια στην αγορά).
  • Την επέκταση γραµµής και νέες ενδείξεις.
Προϊόν Εταιρεία
ENSTILAR LEO
PROLIA AMGEN

 

Καλύτερη Καµπάνια Προϊόντων ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ.

H κατηγορία επικεντρώνεται στην ανάδειξη εκστρατειών προϊόντων που ανήκουν στα Μη Συνταγογραφούµενα Φάρµακα (ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ.).

Προϊόν Εταιρεία
GOPAIN ELPEN
ALLEGRA SANOFI

 

 

Καλύτερη Καµπάνια Προϊόντων Αυτο-φροντίδας

Η κατηγορία επικεντρώνεται σε ευρείας χρήσεως προϊόντα υγείας και αυτό-φροντίδας (συµπληρώµατα διατροφής, φαρµακευτικά προϊόντα στοµατικής υγιεινής, δερµοκαλλυντικά, οµοιοπαθητικά, ιατροτεχνολογικά προϊόντα).

 

Προϊόν Εταιρεία
SUDOCREM BIAN
VITAC

 

MENARINI

 

 

Καλύτερο Πρόγραμμα Ψηφιακής Επικοινωνίας

Η κατηγορία αφορά προγράμματα ψηφιακής επικοινωνίας που αξιοποιούν ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Αυτά μπορεί να αφορούν:
Δράσεις στα κοινωνικά δίκτυα.
Διαδικτυακοί τόποι, εφαρµογές κ.λπ.

Πρόγραμμα Εταιρεία
ΜISSING B CAMPAIGN GLAXOSMITHKLINE
ΔΙΑΒΗΤΗΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ASTRAZENECA

 

Καλύτερο Πρόγραµµα Υποστήριξης Ασθενών & Ευαισθητοποίησης Κοινού

H κατηγορία αναγνωρίζει πρωτοβουλίες και ενέργειες που στοχεύουν: στην υποστήριξη ασθενών και στην ευαισθητοποίηση του κοινού για την πρόληψη, διάγνωση και θεραπεία ασθενειών.

Πρόγραμμα                Εταιρεία
ΜΗ ΓΙΝΕΣΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ SERVIER
ΜΗ ΔΙΝΕΙΣ ΤΗ ΜΑΧΗ ΜΟΣΟΣ ΣΟΥ NOVO BORDISK

Καλύτερη Δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

Η κατηγορία αφορά δράσεις / προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, όπως:
Προγράμματα Υγείας & Ασφάλειας
Φιλανθρωπικές δράσεις
Δράσεις Εθελοντισμού κ.ά.

Εταιρείες
ΒΙΑΝΕΞ NOVARTIS

 

Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ.ΒράβευσηδιαγωνισμόςΚαμπάνιεςΠροϊόνΣυνέδριο Φαρμακευτικού Management

Σχετικά άρθρα

Comments (0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΟΔΥ: 4.727 κρούσματα- 41 θάνατοι-267 διασωληνωμένοι
Πως προστατεύονται τα παιδιά από την covid-19

Editorial

Αιμίλιος Νεγκής

Διευθυντής Σύνταξης, virus.com.gr
& Pharma Health Business magazine

Περιοδικό Pharma & Health Business

Απόψεις

Back To Top