H κριτική επιτροπή των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ. 2022 προέκρινε τις εταιρείες που θα περάσουν στη τελική φάση του διαγωνισμού. Η τελική διαδικασία αξιολόγησης και η απονομή θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 29 Απριλίου στο τέλους του 13ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management.
Οι υποψήφιες ανά κατηγορία είναι οι εξής:
Η κατηγορία αφορά επικοινωνιακή καμπάνια που υποστηρίζει την εισαγωγή νέου προϊόντος ή νέου συνδυασμού προϊόντων στην αγορά των συνταγογραφούµενων φαρμάκων.
Η κατηγορία αφορά:
H κατηγορία επικεντρώνεται στην ανάδειξη εκστρατειών προϊόντων που ανήκουν στα Μη Συνταγογραφούµενα Φάρµακα (ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ.).
Η κατηγορία επικεντρώνεται σε ευρείας χρήσεως προϊόντα υγείας και αυτό-φροντίδας (συµπληρώµατα διατροφής, φαρµακευτικά προϊόντα στοµατικής υγιεινής, δερµοκαλλυντικά, οµοιοπαθητικά, ιατροτεχνολογικά προϊόντα).
Η κατηγορία αφορά προγράμματα ψηφιακής επικοινωνίας που αξιοποιούν ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Αυτά μπορεί να αφορούν: Δράσεις στα κοινωνικά δίκτυα. Διαδικτυακοί τόποι, εφαρµογές κ.λπ.
H κατηγορία αναγνωρίζει πρωτοβουλίες και ενέργειες που στοχεύουν: στην υποστήριξη ασθενών και στην ευαισθητοποίηση του κοινού για την πρόληψη, διάγνωση και θεραπεία ασθενειών.
Η κατηγορία αφορά δράσεις / προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, όπως: Προγράμματα Υγείας & Ασφάλειας Φιλανθρωπικές δράσεις Δράσεις Εθελοντισμού κ.ά.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ