Το περιστατικό συνέβη τα ξημερώματα της Πέμπτης 5 Μαρτίου στη Βέροια, όπου πολίτης, η μητέρα του οποίου είχε έντονους πόνους στο στήθος, καλούσε για τρία τέταρτα της ώρας το κέντρο του ΕΚΑΒ, χωρίς να λάβει απάντηση. Χρειάστηκε να παρέμβει η αστυνομία και τελικά η νοσηλεύτρια βάρδιας του νοσοκομείου της πόλης, στην οποία απευθύνθηκε ο πολίτης για να σηκώσει ο υπάλληλος το τηλέφωνο.
Μερικές ημέρες μετά, στις 13 Μαρτίου ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ μετέτρεψε σε Κατεπείγουσα την προκαταρκτική εξέταση που διέταξε η διεύθυνση του Παραρτήματος ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης, όπως είχε γράψει τότε το Virus (εδώ).
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες μας, το πόρισμα ολοκληρώθηκε και όωςπ αναφέρουν κύκλοι του ΕΚΑΒ καταδεικνύει ευθύνες και στον υπάλληλο που είχε βάρδια στο Κέντρο του ΕΚΑΒ Β. Ελλάδος και «απέφευγε» να απαντήσει στις συνεχείς κλήσεις του πολίτη.
Δεν διαπιστώνει, όμως, μόνο τις ευθύνες στον υπάλληλο. Οι πληροφορίες θέλουν το πόρισμα να αναδεικνύει και ένα σημαντικό μειονέκτημα του ΕΚΑΒ.
Η αιτία που προέταξε ο εργαζόμενος του ΕΚΑΒ ως το λόγο για τον οποίο δεν σήκωνε το τηλέφωνο είναι πως οι κλήσεις γίνονταν από απόρρητο αριθμό και συχνά με τέτοιου είδους συνδέσεις γίνονται τηλεφωνικές φάρσες στο κέντρο.
Αν και στο ενδεχόμενο επείγοντος περιστατικού και σοβαρού ζητήματος υγείας μια τέτοια δικαιολογία σε κάποιους μπορεί να φαίνεται αδύναμη, το πόρισμα καταγράφει την πραγματικότητα και διαπιστώνει πως, σε αντίθεση με την Πυροσβεστική και την Αστυνομία, το ΕΚΑΒ δεν έχει τη δυνατότητα να «σπάσει» τους φραγμούς των απόρρητων αριθμών, καθιστώντας εμφανές τον αριθμό που καλεί.
Πάντως, με την παράδοση του πορίσματος στη Διοίκηση του ΕΚΑΒ αναμένεται άμεσα να κινηθούν οι διαδικασίες για τη διενέργεια πειθαρχικού ελέγχου για τον Υπάλληλο, ο οποίος θα κληθεί σε απολογία, πριν τη λήψη της όποιας τελικής απόφασης.
Υπεύθυνη Σύνταξης στο Virus.com.gr - Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Pharma & Health Business
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ