Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να κρατήσεις ένα μολύβι; Να κόψεις μια φέτα ψωμί; Να κρατήσεις μια κούπα καφέ; Για μερικούς ανθρώπους ανάμεσα μας, όσους πάσχουν από ρευματοειδή αρθρίτιδα, ακόμη και οι πιο απλές κινήσεις αποτελούν καθημερινό άθλο.
Μπορούμε να «πιάσουμε το μολύβι» και να το διαπιστώσουμε!
Τη δυνατότητα να μπούμε στη θέση ενός ανθρώπου με την πάθηση δίνει η εκστρατεία ενημέρωσης, μέσα από την ιστοσελίδα www.piasetomolyvi.gr. Την καμπάνια υλοποιεί η βιο-φαρμακευτική εταιρεία AbbVie, με στόχο να ευαισθητοποιήσει το ευρύ κοινό για την ασθένεια.
Κυρίως, όμως, σκοπός αυτής της πρωτότυπης ενέργειας είναι να κινητοποιήσει όσους εμφανίζουν πρώιμα συμπτώματα να επισκεφθούν τον κατάλληλο γιατρό, δηλαδή το ρευματολόγο.
Πηγή έμπνευσης για την υλοποίηση της εκστρατείας αποτέλεσε το γράμμα μιας ασθενούς. Μια φράση από αυτό το γράμμα, που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα www.piasetomolyvi.gr, καλείται ο επισκέπτης της σελίδας να γράψει σε ένα ειδικό πεδίο, χρησιμοποιώντας το ποντίκι του υπολογιστή και τον κέρσορα του ως μολύβι.
Όπως αναφέρθηκε σε συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση της εκστρατείας «εξαιτίας ελλιπούς ενημέρωσης για τη νόσο, πολλοί συνάνθρωποί μας δεν αξιολογούν τα πρώτα συμπτώματα ως ανησυχητικά και καθυστερούν να αναζητήσουν κατάλληλη ιατρική συμβουλή».
Σύμφωνα με έρευνες, το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από την έναρξη των συμπτωμάτων, έως την τελική διάγνωση της ρευματοειδούς αρθρίτιδας, είναι 2 με 4 χρόνια!
«Σε αυτό το διάστημα, ο ασθενής μπορεί να επισκέπτεται διάφορες ιατρικές ειδικότητες, όπως παθολόγους, ορθοπεδικούς ή/και φυσιοθεραπευτές ενώ η νόσος μπορεί να εξελίσσεται, με αποτέλεσμα να επιδεινώνεται η υγεία του, να μειώνεται η λειτουργικότητά του και να επηρεάζεται αρνητικά η ποιότητα ζωής του. Εάν όμως ο ασθενής διαγνωστεί έγκαιρα, η εξέλιξη της Ρευματοειδούς Αρθρίτιδας μπορεί να επιβραδυνθεί και η ποιότητα ζωής του να βελτιωθεί», αναφέρθηκε.
«Μέσα από την εκστρατεία «Πιάσε το Μολύβι», καλούμαστε να προσπαθήσουμε να μπούμε για λίγο στη θέση αυτών των ασθενών, να βιώσουμε τη δυσκολία τους και να γίνουμε εμείς η δική τους φωνή», δηλώνει σχετικά η Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie.
Βάσει του γραφικού χαρακτήρα της ασθενούς στην επιστολή σχεδιάστηκε μία μοναδική γραμματοσειρά, σήμα κατατεθέν της εκστρατείας, που αναδεικνύει τη δυσκολία που η ίδια αντιμετώπισε γράφοντας αυτό το γράμμα.
Με τη συμμετοχή καθενός από εμάς η φωνή των ασθενών γίνεται και πιο δυνατή.
Η έγκαιρη διάγνωση είναι το κλειδί για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της Ρευματοειδούς Αρθρίτιδας. Βοήθησε κι εσύ να φτάσουν τα μηνύματα της εκστρατείας σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. «Πιάσε το μολύβι» και στείλε το μήνυμά σου. Μπορεί να είναι το μήνυμα που θα αλλάξει τη ζωή ενός ανθρώπου!
Υπεύθυνη Σύνταξης στο Virus.com.gr - Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Pharma & Health Business
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ