Σε «τροχιά» υλοποίησης μπαίνει το έργο «Ψηφιακός Μετασχηματισμός του ΕΟΠΥΥ – Παροχή υπηρεσιών προμήθειας, ανάπτυξης, παραμετροποίησης λογισμικού και λοιπών υποστηρικτικών συστημάτων και συναφείς υπηρεσίες». Την υλοποίησή του ανέλαβε η ανάδοχος ένωση εταιρειών «Netcompany Intrasoft – Uni Systems – OTE», μετά από ανοικτό διεθνή διαγωνισμό με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής.
Για το έργο υπογράφθηκε σχετική σύμβαση, συνολικής αξίας 37,3 εκατ. ευρώ στην οποία προβλέπεται πως η ανάδοχος ένωση εταιρειών θα αναθέσει μέρος του έργου, με τη μορφή υπεργολαβίας, στις εταιρείες Ίλυδα, Blue Dot, Sigmasoft, Microbase και Adacom. Στόχος είναι η παροχή υπηρεσιών διασφάλισης ποιότητας και τεχνικής υποστήριξης σε διοικητικό και τεχνικό επίπεδο προς τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ., υπηρεσίες οι οποίες κρίνονται άμεσης προτεραιότητας λόγω της ανάγκης άμεσης υλοποίησης του σχετικού έργου, το οποίο είναι ιδαίτερο πολύπλοκο επιχειρησιακά και τεχνικά. Οι τεχνικές λεπτομέρειες του σχετικού έργου, σε συνδυασμό με την υφιστάμενη λειτουργία πληροφοριακών συστημάτων στον Οργανισμό και το μεγάλο αριθμό εμπλεκομένων και την απαίτηση συνεχούς ανταλλαγής στοιχείων ανάμεσα στα εμπλεκόμενα μέρη, δημιουργούν την ανάγκη έγκαιρης και αξιόπιστης επιστημονικής και τεχνικής υποστήριξης του Ε.Ο.Π.Υ.Υ..
Επίσης, επιδίωξη αποτελεί η δημιουργία ενός πλαισίου το οποίο περιλαμβάνει τον «Ψηφιακό Μετασχηματιμ του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.», το λειτουργικό μοντέλο και οι σχέσεις της Διεύθυνσης Πληροφορικής με τον ανάδοχο του σχετικού έργου, αποβλέποντας σε κοινό, τυποποιημένο και λειτουργικά αποδεκτό τρόπο παροχής υπηρεσιών και επικοινωνίας μεταξύ τους. Επίσης στο πλαίσιό του έργου θα υλοποιηθούν η οργάνωση και η λειτουργία Γραφείου Υποστήριξης που θα δίνει δυναντότητα ενίσχυσης στη χρήση των Υποσυστημάτων και στις διαδικασίες που διεκπεραιώνουν σε γενικότερα θέματα που σχετίζονται με τυχόν νέες ή αναβαθμισμένες διαδικασίες σε μηνύματα λαθών που οφείλονται σε κακή χρήση των Υποσυστημάτων . Σε δεύτερο επίπεδο, η υποστήριξη θα αφορά σε θέματα που δεν καλύπτονται από το helpdesk πρώτου επιπέδου καθώς και σε σύνθετα τεχνικά προβλήματα που ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν οι χρήστες.
Ακόμη θα παρέχεται το απαραίτητο τεχνικό προσωπικό, η εμπειρία του οποίου είναι ευθύνη του Αναδόχου, ώστε να διασφαλίζεται: η παροχή πληροφοριών / διευκρινήσεων στους χρήστες ή / και διαχειριστές των συστημάτων καθώς και o η αποκατάσταση βλαβών. Επίσης, η ανάδοχος θα έχει την ευθύνη για την εγκατάσταση και χρήση Συστήματος Διαχείρισης Αιτημάτων (Ticket Management System), με όλα τα αναγκαία χαρακτηριστικά στοιχεία των βλαβών/ δυσλειτουργιών. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες διακρίνονται γενικά στους άξονες παροχής υπηρεσιών διασφάλισης ποιότητας, εξειδικευμένης τεχνικής υποστήριξης του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. για την υλοποίηση των δράσεων ψηφιακού μετασχηματιμού, καθώς και την υποστήριξη Α’ & Β’ Επιπέδου για εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ