Μια καινοτόμα υπηρεσία τηλεειδοποίησης για την αποφυγή της πολύωρης αναμονής των ασθενών και των συνοδών τους εγκαινίασε το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου.
Σε μια προσπάθεια συμμόρφωσης του Νοσοκομείου με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), αξιοποιήθηκε η τεχνολογία και συγκεκριμένα συσκευές τηλεειδοποίησης για τους ασθενείς, οι οποίοι βρίσκονται σε αναμονή στο χώρο του Νοσοκομείου.
Το εγχείρημα άρχισε πιλοτικά από το Αιμοδυναμικό Εργαστήριο και σταδιακά επεκτείνεται και σε άλλα τμήματα του Νοσοκομείου.
Συγκεκριμένα, οι συσκευές ειδοποιούν τον ασθενή που είναι σε αναμονή και γι’ αυτό έχει λάβει έναν πομπό.
Ο τηλεειδοποιητής αρχίζει να αναβοσβήνει κόκκινο φως, στη συνέχεια δονείται και ακολουθεί ηχητικό σήμα, όταν έρθει η σειρά του ασθενή να εξυπηρετηθεί.
Ο πομπός τον ειδοποιεί, ώστε να παρευρεθεί στο σημείο που θα του υποδεικνύεται είτε για να υποβληθεί σε θεραπεία είτε για να παραλάβει τα αποτελέσματα των εξετάσεών του ή να εξυπηρετηθεί για κάποιο ζήτημα.
Από το νοσοκομείο εκτιμάται ότι η παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσία προσφέρει ελευθερία κινήσεων στον ασθενή, δεδομένου δεν χρειάζεται να περιμένει σε ένα σημείο μέχρι να τον ειδοποιήσει το προσωπικό του Νοσοκομείου.
Αξιοσημείωτο πλεονέκτημα αποτελεί η διασφάλιση της ανωνυμίας του ασθενή, καθώς η ειδοποίηση είναι προσωπική μέσω του πομπού που δίνεται σ’ αυτόν.
Στην ανακοίνωση του νοσοκομείου τονίζεται ότι πρόκειται για ένα βήμα για την εναρμόνισή του με τις αρχές προστασίας των προσωπικών ζητημάτων και δεδομένων των ασθενών.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ