Μεγάλη και καινοτόμο αλλαγή χαρακτήρισε ο Νίκος Κωστάρας, Γενικός Διευθυντής Ελλάδας της QuintilesIMS, από το βήμα του 8th Pharma & HealthConference, τη νέα πλατφόρμα, που ανέπτυξε η εταιρεία και η οποία συμβάλει στην εφαρμογή μιας αποτελεσματικής ενοποιημένης εμπορικής πολιτική. Πρόκειται για την Orchestrated Customer Engagement (OCE), την «πλατφόρμα όλων των πλατφορμών», μια νέα κατηγορία τεχνολογίας για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, που παρουσίασε η QuintilesIMS πριν από 2 βδομάδες. «Πρέπει να βοηθήσουμε τις φαρμακευτικές, πελάτες μας, να έχουν ένα πιο ολοκληρωμένο και αποτελεσματικό τρόπο διαχείρισης των δραστηριοτήτων τους, αυτών που πρέπει να ενοποιήσουν σε μια πλατφόρμα» ανέφερε σχετικά ο κ. Κωστάρας. Τις παραμέτρους της πλατφόρμας περιέγραψε ο Γιώργος Κλέτσας, Manager, Technology Greece & Balkans της QuintilesIMS. «Πρόκειται για μια πρωτοποριακή εμπορική λύση που βασίζεται στο cloud, για επιχειρήσεις που επιδιώκουν να μετατρέψουν το εμπορικό τους μοντέλο σε μια στρατηγική που αποσυνθέτει το “φορτίο” των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και άλλες λειτουργίες, για να εναρμονίσει τις δεσμεύσεις των πελατών, να οικοδομήσει εμπιστοσύνη και να βελτιστοποιήσει την απόδοση του εμπορικού σήματος» τόνισε, εξηγώντας ότι η πρώτη της εφαρμογή αφορά στις φαρμακευτικές εταιρίες. Όπως ανέφερε ο κ. Κλέτσας, οι υπάρχουσες εφαρμογές CRM και MCM δεν έχουν συμβαδίσει με το ρυθμό αλλαγών στις επιστήμες της ζωής ή την αυξανόμενη πολυπλοκότητα των καναλιών και των τύπων των πελατών. Αντίθετα, το OCE ενσωματώνει τη λογική των πλατφορμών σε ένα σημείο. Διευκολύνει, έτσι, τη συνεργασία των ανθρώπων μέσα στις φαρμακευτικές, αλλά και την επικοινωνία με τους πελάτες τους, συμπεριλαμβανομένων των HCP, των ασθενών και των πληρωτών. Το συγκεκριμένο προϊόν έχει τρία πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού, σύμφωνα με τον κ. Κλέτσα: το σύστημα έχει έτοιμες όλες τις επαφές που θα χρειαστούν, είναι ιδιαίτερα ευφυές και έχει design σε ανθρωποκεντρική βάση. «Η OCE είναι η πρώτη πραγματικά ολοκληρωμένη πλατφόρμα πωλήσεων και μάρκετινγκ στη βιομηχανία βασισμένη στις βασικές πλατφόρμες όπως το Salesforce.com και αναπτύχθηκε με ιδιαίτερα διαφοροποιημένες δυνατότητες για την αντιμετώπιση των ειδικών αναγκών των βιοεπιστημών» κατέληξε. Το προϊόν είναι έτοιμο και θα είναι διαθέσιμο από το τελευταίο τρίμηνο του 2017, ενώ ήδη αρκετές εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν συμφωνήσει να το υιοθετήσουν.
Υπεύθυνη Σύνταξης στο Virus.com.gr - Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Pharma & Health Business
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ