Σε εκστρατείες ενημέρωσης, μέσω διαφημίσεων στο BMJ (πρώην British Medical Journal ) ο ιστότοπος Pfizerline μεταφέρει άμεσα και οπουδήποτε πληροφορίες, διατηρώντας τη δέσμευση της για ολοκληρωμένη και διαρκή επαφή με πληροφορίες για τη Pfizer και τα προϊόντα της, όταν, όπου και όπως τις χρειάζονται οι ειδικοί.
Η ανάπτυξη της e-Ιατρικής ενημέρωσης αποτελούσε ζητούμενο για τον κλάδο, καθώς όπως αποδείκνυε με μελέτη που διενεργήθηκε, πριν από ένα περίπου χρόνο, το 38% των γιατρών προτιμούν να έχουν άμεση και ηλεκτρονική πρόσβαση στις πληροφορίες φαρμάκων.
Πλέον, η διάχυση της πληροφορίας στη πρωτοβάθμια περίθαλψης έχει φτάσει σε στάδια ωριμότητας, ενώ σε εξίσου σημαντικό παράγοντα αναδεικνύεται η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών εφαρμογών πληροφόρησης, καθώς απαιτεί λιγότερο προσωπικό και μικρότερα κόστη.
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στους επαγγελματίες υγείας και στην Ελλάδα, μέσω της θυγατρικής Pfizer Ελλάς Α.Ε. για τους εξής 4 θεραπευτικούς τομείς: – Πόνος και Κεντρικό Νευρικό σύστημα, -Ουρογεννητικό σύστημα, – Καριαγγειακό σύστημα, και –Μυοσκελετικό σύστημα και αρθρώσεις.

Στην e-Ιατρική ενημέρωση επενδύει η Pfizer
Σχετικά άρθρα
Περιοδικό Pharma & Health Business

Δημοφιλή
Βουλγαρία: Ιστορική αύξηση μισθών σε γιατρούς και νοσηλευτές
Κατά 70% αυξήθηκε η κατανάλωση φαρμάκων για τη χοληστερόλη-και καλώς έγινε!
Πρώτο εθνικό πρόγραμμα για την αντιμετώπιση του αυτοτραυματισμού στους νέους
Προκήρυξη 196 θέσεων ειδικευμένων ιατρών ΕΣΥ
Κλινικές Μελέτες: Νέα ΚΥΑ, Εθνικό Μητρώο και οι προκλήσεις του 2026
«Κλινικές μελέτες: Τα μετέωρα βήματα και οι προκλήσεις»















Comments (0)