Η Teleperformance Greece στηρίζει τον ΕΟΔΥ, εξυπηρετώντας μέσω του 1135 περισσότερες από 220.000 κλήσεις σε διάστημα σχεδόν ενάμιση μήνα.
Εδώ και δυο μήνες η εταιρεία έχει ανταποκριθεί στον κάλεσμα του οργανισμού και σε συνεργασία με τον όμιλο ΟΤΕ καλύπτει τις έκτακτες ανάγκες λειτουργίας της γραμμής τηλεφωνικής ενημέρωσης και υποστήριξης 1135.
Η δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση από την πλευρά της Teleperformance Greece περιλαμβάνει το κόστος των παρεχόμενων υπηρεσιών, του υπερσύγχρονου εξοπλισμού και τις αμοιβές των εργαζομένων.
Συγκεκριμένα, από τις 7 Μαρτίου, η γραμμή του ΕΟΔΥ ενημερώνει τον πληθυσμό επί 24ώρου βάσεως, εξυπηρετώντας περισσότερες από 7.000 κλήσεις ημερησίως, ενώ συνολικά έχει δεχθεί και διεκπεραιώσει περισσότερες από 220.000 κλήσεις έως σήμερα.
Στην εν λόγω γραμμή απασχολούνται 120 πλήρως εκπαιδευμένοι και αμειβόμενοι εργαζόμενοι, οι οποίοι διαβιβάζουν στους πολίτες την ενημέρωση και τις κατευθύνσεις του ΕΟΔΥ για τον τρόπο διαχείρισης ύποπτων κρουσμάτων και για τις διαδικασίες ενώπιον των υγειονομικών υπηρεσιών.
Με στόχο να ανταποκριθεί στις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες του κοινού για ενημέρωση, η εταιρεία προχώρησε στην πρόσληψη 40 ακόμη εργαζομένων, οι οποίοι εκπαιδεύτηκαν και εντάχθηκαν στην ομάδα έργου της γραμμής στήριξης του ΕΟΔΥ.
Με επιδίωξη να κρατηθούν όρθιοι οι παραγωγικοί άνθρωποι της χώρας, η Teleperformance Greece, κατόπιν έκκλησης του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), για ενίσχυση των υπηρεσιών του τηλεφωνικού κέντρου 11320, παρέχει δωρεάν τις υπηρεσίες πέντε υπαλλήλων της.
Μετά από εκπαίδευση εντάχθηκαν στην ομάδα έργου ενημέρωσης, οι πέντε εργαζόμενοι εξυπηρετούν τον Οργανισμό και ενημερωθούν για νέα μέτρα στήριξης του εργατικού δυναμικού.
Η συγκεκριμένη υπηρεσία λειτουργεί από Δευτέρα έως και Παρασκευή, ώρες 08:30 έως 14:30, εκτός εορτών και αργιών.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ