Στη διάθεση των τραυματιών, των συγγενών των θυμάτων και των επιβαινόντων στην αμαξοστοιχία που ενεπλάκη στο δυστύχημα στα Τέμπη θα βρίσκονται δομές για την παροχή ψυχολογικής υποστήριξης. Το δίκτυο των δομών βρίσκεται υπό την εποπτεία της υφυπουργού Υγείας, Ζωής Ράπτη.
Ειδικότερα, από την Δωρεάν Εθνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306:
- με τη δημιουργία ειδικής επιλογής 3, για την υποστήριξη από εξειδικευμένο προσωπικό στη διαχείριση μαζικών καταστροφών και πένθους
- με την επιπλέον στελέχωση της Γραμμής με επαγγελματίες Ψυχικής Υγείας.
- με τη δυνατότητα άμεσης, εντός 24 ωρών, δια ζώσης (μέσω skype) ψυχολογικής υποστήριξης με ραντεβού από εξειδικευμένο προσωπικό Ψυχικής Υγείας.
Επιβαίνοντες και συγγενείς νεκρών θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν υποστήριξη και από το δίκτυο κλινικών και μονάδων Ψυχικής Υγείας σε όλη τη χώρα, (Ψυχιατρικές κλινικές Γενικών και Πανεπιστημιακών Νοσοκομείων και Κέντρα Ψυχικής Υγείας). Κατάλογος των μονάδων είναι δημοσιευμένος στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Υγείας www.moh.gov.gr
Για την αποφυγή ταλαιπωρίας προσφέρεται η δυνατότητα ψυχολογικής υποστήριξης στις οικογένειες των θυμάτων στο χώρο της κατοικίας τους, από εξειδικευμένο προσωπικό Ψυχικής Υγείας, μέχρι σήμερα σε Τρίκαλα, Καρδίτσα, Κοζάνη, Γρεβενά, Βόλο, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Αθήνα, με προοπτική επέκτασης, εφ’ όσον υπάρξει ανάγκη. Η δυνατότητα αυτή παρέχεται κατόπιν ραντεβού με κλήση στη Γραμμή 10306.
Μέχρι σήμερα, έχουν γίνει δύο φορές επικοινωνίες, τηλεφωνικά και με αποστολή sms σε όλους τους επιβαίνοντες στην αμαξοστοιχία, τους τραυματίες και τις οικογένειες των θυμάτων. Συγκεκριμένα, τα στελέχη της Γραμμής έχουν συνομιλήσει με 222 επιβαίνοντες και τραυματίες, καθώς και 45 οικογένειες θυμάτων. Εξ αυτών, υποστηρίζονται δια ζώσης (μέσω skype) 20 επιβαίνοντες και 4 οικογένειες θυμάτων στην Αθήνα, καθώς και τέσσερις επιβαίνοντες στη Θεσσαλονίκη.
Άξιο λόγου είναι πως η Γραμμή 10306 υπολογίζεται ότι λαμβάνει περίπου 35 κλήσεις την ημέρα προς υποστήριξη από επιβαίνοντες, συγγενείς θυμάτων, αλλά και φίλους, και συμφοιτητές, με μέσο χρόνο συνομιλίας, ανά κλήση, τα 20 λεπτά.