Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το Fierce Pharma, από τις 50 μεγαλύτερες φαρμακευτικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο, μόνο το ήμισυ έχει παρουσία στα social media, ενώ μόλις 10 κάνουν χρήση στα 3 παλαιότερα και ταυτόχρονα μεγαλύτερα site κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter και το YouTube –στοιχεία μελέτης του IMS Institute for Healthcare Informatics. Ωστόσο, ακόμα και μέσα σ’ αυτή την μικρή ομάδα, λίγες επιχειρήσεις είναι εκείνες που πραγματικά «αλληλεπιδρούν» με τους ασθενείς και το κοινό.Σύμφωνα με την ταξινόμηση του IMS Institute, το top-10 των φαρμακευτικών επιχειρήσεων στα social media διαμορφώνεται ως εξής:
– 10η θέση: UCBSocial media engagement score: 9Facebook fans: No corporate page; Parkinson’s More Than Motion has 45,811Twitter followers: @ucb_news, 749YouTube subscribers: UCB, 77
– 9η θέση: AstraZenecaSocial media engagement score: 10Facebook fans: AstraZeneca US Community Connections, 14,500; AstraZeneca Careers, 7,300Twitter followers: @AstraZeneca, 41,400; @AstraZenecaUS, 22,400YouTube subscribers: AstraZeneca, 296; AstrazenecaCareers, 173; AZPurpleZone, 211
– 8η θέση: Merck & CoSocial media engagement score: 13Facebook fans: Merck, 11,961; Merck for Mothers; 75,139Twitter followers: @Merck, 28,189YouTube subscribers: Merck, 465
– 7η θέση: BayerSocial media engagement score: 16Facebook fans: Bayer HealthCare, 42,596; Bayer Group, 614,531; Diabetes Care by Bayer, 101,096Twitter followers: @BayerHealthCare, 30,332; @Bayer, 37,072; @bayer_press, 1,435; @BayerUSNews, 9,779YouTube subscribers: US, 773; Bayer Group, 770; BayerTVInternational, 722
– 6η θέση: NovartisSocial media engagement score: 18Facebook fans: Novartis, 43,681Twitter followers: @Novartis, 68,984YouTube subscribers: Novartis, 2,669
– 5η θέση: Boehringer IngelheimSocial media engagement score: 18Facebook fans: Boehringer Ingelheim, 84,957Twitter followers: @Boehringer, 29,545; @BoehringerUS, 17,645YouTube subscribers: Boehringer Ingelheim, 1,502
– 4η θέση: PfizerSocial media engagement score: 20Facebook fans: Pfizer, 96,653Twitter followers: @pfizer, 87,591; @pfizer_news, 2,989YouTube subscribers: PfizerNews, 1,034
– 3η θέση: Novo NordiskSocial media engagement score: 23Facebook fans: Novo Nordisk, 122,000Twitter followers: @NovoNordisk, 3,484; @NovoNordiskUS, 4,060; @NovoNordiskLive, 5,456; @NovoNordiskTBL, 3,754; @TeamNovoNordisk, 42,922YouTube subscribers: Novo Nordisk, 713
– 2η θέση: GlaxoSmithKlineSocial media engagement score: 25Facebook fans: GSK, 93,318; Stiefel, a GSK company, 112,868Twitter followers: @GSK, 40,812; @GSKUS, 35,278; @StiefelaGSKco, 34,044YouTube subscribers: 1,449
– 1η θέση: Johnson & JohnsonSocial media engagement score: 70Facebook fans: Johnson & Johnson, 595,953; Johnson’s Baby, 1.15 million, Nursing Notes by J&J, 156,914Twitter followers: @JNJNews, 53,978; @JNJCares, 25,111, @JanssenUK, 5,542; @JanssenUS, 1,652YouTube subscribers: J&J Health, 8,626
To Top10 των φαρμακευτικών10 UCB9 AstraZeneca8 Merck & Co.7 Bayer6 Novartis5 Boehringer Ingelheim4 Pfizer3 Novo Nordisk2 GlaxoSmithKline1 Johnson & Johnson
Πηγή: FiercePharmaMarketing
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ