Skip to content

To top-10 των φαρμακευτικών στα social media

Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το Fierce Pharma, από τις 50 μεγαλύτερες φαρμακευτικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο, μόνο το ήμισυ έχει παρουσία στα social media, ενώ μόλις 10 κάνουν χρήση στα 3 παλαιότερα και ταυτόχρονα μεγαλύτερα site κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter και το YouTube –στοιχεία μελέτης του IMS Institute for Healthcare Informatics. Ωστόσο, ακόμα και μέσα σ’ αυτή την μικρή ομάδα, λίγες επιχειρήσεις είναι εκείνες που πραγματικά «αλληλεπιδρούν» με τους ασθενείς και το κοινό.
Σύμφωνα με την ταξινόμηση του IMS Institute, το top-10 των φαρμακευτικών επιχειρήσεων στα social media διαμορφώνεται ως εξής:

– 10η θέση: UCB
Social media engagement score: 9
Facebook fans: No corporate page; Parkinson’s More Than Motion has 45,811
Twitter followers: @ucb_news, 749
YouTube subscribers: UCB, 77

– 9η θέση: AstraZeneca
Social media engagement score: 10
Facebook fans: AstraZeneca US Community Connections, 14,500; AstraZeneca Careers, 7,300
Twitter followers: @AstraZeneca, 41,400; @AstraZenecaUS, 22,400
YouTube subscribers: AstraZeneca, 296; AstrazenecaCareers, 173; AZPurpleZone, 211

– 8η θέση: Merck & Co
Social media engagement score: 13
Facebook fans: Merck, 11,961; Merck for Mothers; 75,139
Twitter followers: @Merck, 28,189
YouTube subscribers: Merck, 465

– 7η θέση: Bayer
Social media engagement score: 16
Facebook fans: Bayer HealthCare, 42,596; Bayer Group, 614,531; Diabetes Care by Bayer, 101,096
Twitter followers: @BayerHealthCare, 30,332; @Bayer, 37,072; @bayer_press, 1,435; @BayerUSNews, 9,779
YouTube subscribers: US, 773; Bayer Group, 770; BayerTVInternational, 722

– 6η θέση: Novartis
Social media engagement score: 18
Facebook fans: Novartis, 43,681
Twitter followers: @Novartis, 68,984
YouTube subscribers: Novartis, 2,669

– 5η θέση: Boehringer Ingelheim
Social media engagement score: 18
Facebook fans: Boehringer Ingelheim, 84,957
Twitter followers: @Boehringer, 29,545; @BoehringerUS, 17,645
YouTube subscribers: Boehringer Ingelheim, 1,502

– 4η θέση: Pfizer
Social media engagement score: 20
Facebook fans: Pfizer, 96,653
Twitter followers: @pfizer, 87,591; @pfizer_news, 2,989
YouTube subscribers: PfizerNews, 1,034

– 3η θέση: Novo Nordisk
Social media engagement score: 23
Facebook fans: Novo Nordisk, 122,000
Twitter followers: @NovoNordisk, 3,484; @NovoNordiskUS, 4,060; @NovoNordiskLive, 5,456; @NovoNordiskTBL, 3,754; @TeamNovoNordisk, 42,922
YouTube subscribers: Novo Nordisk, 713

– 2η θέση: GlaxoSmithKline
Social media engagement score: 25
Facebook fans: GSK, 93,318; Stiefel, a GSK company, 112,868
Twitter followers: @GSK, 40,812; @GSKUS, 35,278; @StiefelaGSKco, 34,044
YouTube subscribers: 1,449

– 1η θέση: Johnson & Johnson
Social media engagement score: 70
Facebook fans: Johnson & Johnson, 595,953; Johnson’s Baby, 1.15 million, Nursing Notes by J&J, 156,914
Twitter followers: @JNJNews, 53,978; @JNJCares, 25,111, @JanssenUK, 5,542; @JanssenUS, 1,652
YouTube subscribers: J&J Health, 8,626

To Top10 των φαρμακευτικών
10 UCB
9 AstraZeneca
8 Merck & Co.
7 Bayer
6 Novartis
5 Boehringer Ingelheim
4 Pfizer
3 Novo Nordisk
2 GlaxoSmithKline
1 Johnson & Johnson

Πηγή: FiercePharmaMarketing

Astra ZenecaBayerBoehringer IngelheimGlaxoSmithKlineJohnson & JohnsonJohnson&JohnsonMerckNovartisNovo NordiskPfizerSocial MediaUCB

Σχετικά άρθρα

Comments (0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Novo: Αύξηση πωλήσεων και κερδών στο 4μηνο
Υπό εξέταση η απελευθέρωση των ΜΗΣΥΦΑ

Editorial

Αιμίλιος Νεγκής

Διευθυντής Σύνταξης, virus.com.gr
& Pharma Health Business magazine

Περιοδικό Pharma & Health Business

Απόψεις

Back To Top