Την έκθεση προόδου για το έτος 2018 του προγράμματος βιωσιμότητάς της παρουσίασε η L’Oréal. Το πρόγραμμα «Sharing Beauty with All», εστιάζοντας την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, μείωσε κατά 77% σε απόλυτα μεγέθη, τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των εγκαταστάσεων και των κέντρων διανομής της σε σύγκριση με το 2005, αυξάνοντας παράλληλα τον όγκο παραγωγής της κατά 38% την ίδια περίοδο.
Η προσπάθεια του Ομίλου «καρποφόρησε» τόσο σε επίπεδο οικονομικών αποτελεσμάτων όσο και στην μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, αφού μεταξύ άλλων, 38 από τα κέντρα παραγωγής της L’Oréal πέτυχαν ουδετερότητα στην εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα.
Σύμφωνα με το CDP, κατά το 2018 και για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η L’Oréal ήταν μία από τις δύο εταιρείες, ανάμεσα σε 3000 συνολικά, που έλαβαν την υψηλότερη βαθμολογία Α+++ σε τρεις βασικούς άξονες. Ειδικότερα, σημείωσε σημαντικά βήματα σε θέματα κλιματικής προστασίας, βιώσιμης διαχείρισης του νερού και προστασίας των δασών από την αποψίλωση.
Στην ανακοίνωσή της υποστηρίζεται ότι η L’Oréal είναι η μόνη εταιρεία στον κόσμο που έχει λάβει αυτή την τριπλή διάκριση από το CDP για τρία συνεχή έτη.
Με προτεραιότητα την ανησυχία του κόσμου, η οποία αποτελεί κάλεσμα για άμεση δράση, «Ο Όμιλος L’Oréal έχει θέσει ως στόχο να επιτελέσει ηγετικό ρόλο στην προσπάθεια να ανταποκριθούμε στην πρόκληση αυτή», αναφέρει η Chief Corporate Responsibility Officer του ΟμίλουAlexandra Palt .
Ακολουθώντας την νοοτροπία του ομίλου, ως μέλη του προγράμματος «Sharing Beauty with All», οι μάρκες πραγματοποιούν για αυτόν εκστρατείες ευαισθητοποίησης.
Ιδιαίτερη μνείας χρήζει ότι το Εργαλείο Βιώσιμης Βελτιστοποίησης των Προϊόντων (Sustainable Product Optimisation Tool – SPOT), το οποίο αξιοποιείται από όλες τις μάρκες του Ομίλου για τη βελτίωση του κοινωνικού ή περιβαλλοντικού προφίλ των νέων προϊόντων κατά 100% μέχρι το τέλος του 2020.
Σύμφωνα με το SPOT, την προηγούμενη χρονιά το 100% όλων των νέων ή επανασχεδιασμένων προϊόντων, δηλαδή 2.195 προϊόντα, αξιολογήθηκαν και το 79% των προϊόντων που λανσαρίστηκαν κατά τη διάρκεια του έτους διαπιστώθηκε ότι βελτιώθηκαν.
Μείζονος σημασίας ήταν το 2018, για τη L’Oréal Hellas, η οποία στο πλαίσιο του «Sharing Beauty with All», υπερέβη τους στόχους που είχε θέσει σε τρείς βασικούς τομείς.
Συγκεκριμένα, συρρίκνωσε κατά 97% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των κέντρων διανομής της σε σύγκριση με το 2005, με την αλλαγή των συστημάτων κλιματισμού και θέρμανσης, τη τοποθέτηση ενεργειακών λαμπτήρων και αυτόματων αισθητήρων ελέγχου του φωτισμού.
Στον ίδιο άξονα η L’Oréal Hellas κατέβαλε προσπάθειες ώστε να ελαττωθεί κατά 59% η κατανάλωση νερού, σε σχέση με το 2005, με την φύτευση φυτών ελληνικής υπαίθρου με περιορισμένες ανάγκες άρδευσης.
Ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία υιοθετήθηκαν πρακτικές, όπως είναι η επαναχρησιμοποίηση των παλετών και των συσκευασιών πολλαπλών χρήσεων κατά τη διαδικασία της προετοιμασίας των παραγγελιών, καθώς και η χρήση ανακυκλωμένου χαρτιού για εκτύπωση, η L’Oréal Hellas οδηγήθηκε στην επίτευξη του στόχου για μείωση της παραγωγής αποβλήτων κατά 64% σε σχέση με το 2005 και πέτυχε μηδενικά απόβλητα σε όλες τις εγκαταστάσεις της εταιρείας.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ