Skip to content

World Hearing Day 2017 – We Make a Sound Investment

Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου

Με το σύνθημα “Action for hearing loss: make a sound investment” ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) εφιστά την προσοχή στο οικονομικό αντίκτυπο της απώλειας ακοής και των αποδοτικών παρεμβάσεων, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ακοής 2017.

Η Διεθνής Ημέρα για το Αυτί και την Ακοή (International Day for Ear and Hearing) διεξάγεται κάθε χρόνο στις 3 Μαρτίου, προκειμένου να ευαισθητοποιήσει το παγκόσμιο κοινό για την υγιεινή του αυτιού, που έχει καθοριστικές συνέπειες στην ακοή του ανθρώπου. Η ημερομηνία επιλέχθηκε, επειδή το σχήμα των αριθμών 3/3 μοιάζει με τα δύο αυτιά του ανθρώπου.

Η απώλεια της ακοής είναι μία από τις διαδεδομένες αναπηρίες των αισθήσεων παγκοσμίως, καθώς πάνω από 275 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής ή είναι κωφοί. Οι σημαντικότερες αιτίες είναι:

  • Χρόνιες μολύνσεις του αυτιού
  • Ερυθρά, Ιλαρά, Μηνιγγίτιδα, Παρωτίτιδα
  • Θόρυβος
  • Δραστικές φαρμακευτικές ουσίες, όπως η στρεπτομυκίνη και η γενταμικίνη
  • Γεροντική ηλικία
  • Ελλιποβαρές νεογνό (κάτω από 2,5 κιλά), νεογνικός ίκτερος και έλλειψη οξυγόνου του νεογνού

Σύμφωνα με τον ΠΟΥ, τα προβλήματα ακοής μπορούν να αντιμετωπισθούν επαρκώς με μέτρα δημόσιας υγείας, όπως η ανοσοποίηση, η βελτίωση της μητρικής και παιδικής υγείας και οι ασφαλείς συνθήκες στους χώρους εργασίας.

Υπερήφανος υποστηρικτής του μηνύματος του ΠΟΥ είναι το Hear The World Foundation.

 

 

www.sansimera.gr

ΑκοήΚωφοίΠαγκόσμιος Οργανισμός Υγείας

Σχετικά άρθρα

Comments (0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ομάδα Εργασίας για την ανάπτυξη οδηγιών παροχής Α΄ βοηθειών στα σχολεία
Δυσφαγία: Μία επικίνδυνη διαταραχή που, όμως, αντιμετωπίζεται

Editorial

Αιμίλιος Νεγκής

Διευθυντής Σύνταξης, virus.com.gr
& Pharma Health Business magazine

Περιοδικό Pharma & Health Business

Απόψεις

Back To Top
No results found...