Skip to content

Υβριδική συνάντηση από τον όμιλο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ

Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου

Υβριδική εκδήλωση με θέμα “Το αγοραστικό ταξίδι του πελάτη στο φαρμακείο: Συνδυάζοντας ψηφιακή εμπειρία και φυσικό χώρο!”, διοργάνωσε ο όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ, κατα τη διάρκεια της οποίας στελέχη του δικτύου είχαν την ευκαιρία μετά από πολύ καιρό,  να συναντηθούν από κοντά και να συνομιλήσουν.

Η εκδήλωση που διοργάνωσε ο όμιλος και το δίκτυό του, Green Pharmacy, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 30/09/2021 στο Divani Apollon Palace Hotel, με δυνατότητα παρακολούθησης και διαδικτυακά.

Το πολύ ενδιαφέρον θέμα της εκδήλωσης κέντρισε από την πρώτη κιόλας στιγμή το ενδιαφέρον όλων και σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές παρουσιάσεις των καταξιωμένων εισηγητών κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων, μέχρι το τέλος.

Η εκδήλωση άνοιξε με χαιρετισμό του κ. Μίλτου Αγιούμπ, Αντιπροέδρου του ομίλου ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ και κατόπιν τη σκυτάλη πήραν ο κ. Αλέξανδρος Κόσσιβας, Digital Marketing Director στη Sleed, η κα Αντωνία Σκαράκη, CEO & Creative Director στην A.S. Strategy & τέλος η κα Χρύσα Μαρτίνου, Product Manager στη Bayer Hellas.

Αλ. Κόσσιβας: Ο ψηφιακός κόσμος στα φαρμακεία

Ιδιαίτερη αναφορά στον ψηφιακό κόσμος και πιο συγκεκριμένα στην ψηφιακή παρουσία και προβολή του φαρμακείου ως φυσικό σημείο, έκανε λαμβάνοντας τον λόγο ο κ. Κόσσιβας, επικαλούμενος και στο case study του δικτύου Green Pharmacy του ομίλου. Αξίζει να σημειωθεί ότι, μεταξύ άλλων, διανεμήθηκε στους παρευρισκόμενους ένας οδηγός ψηφιακής παρουσίασης και παρουσίας του δικτύου Green Pharmacy.

Η κα Σκαράκη μίλησε για τις τάσεις της εποχής μας, προκειμένου να κατανοήσουμε το παρόν και να σχεδιάσουμε το φαρμακείο του μέλλοντος, μια ομαδική δουλειά ένα ακόμη case study του Ομίλου και των συνεργατών του, που οραματίστηκαν, εν μέσω πανδημίας.

Η τελευταία εισηγήτρια, κα Μαρτίνου, παρουσίασε τη νέα σειρά περιποίησης προσώπου και σώματος Bepanthol Derma, η οποία μάλιστα ξεκίνησε να λανσάρεται από τα φαρμακεία του ομίλου ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ.

Η εκδήλωση έκλεισε με ελεύθερη συζήτηση, με ερωτήσεις και απαντήσεις μεταξύ όλων των συμμετεχόντων.

Green PharmacyΕκδήλωσηΠΡΟΣΥΦΑΠΕ

Σχετικά άρθρα

Comments (0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Tι έδειξε η μελέτη Φάσης 3 για τη χορήγηση μονοκλωνικών σε ασθενείς
Η τηλεϊατρική στην εποχή της πανδημίας

Editorial

Αιμίλιος Νεγκής

Διευθυντής Σύνταξης, virus.com.gr
& Pharma Health Business magazine

Περιοδικό Pharma & Health Business

Απόψεις

Back To Top