Στόχος είναι η ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών και τρόπων συνεργασίας μεταξύ όλων των τμημάτων μιας φαρμακευτικής εταιρείας, ώστε να εξασφαλιστεί η επιτυχημένη εισαγωγή και πορεία των φαρμακευτικών σκευασμάτων.
Οι Ημερίδες της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.) εστιάζουν στα 3 ‘Μ’: Market Access, Medical και Marketing, τα οποία συνδυαστικά παίζουν αποφασιστικό ρόλο στην επιτυχημένη πορεία ενός φαρμάκου.
«Στο ανταγωνιστικό και μεταβαλλόμενο περιβάλλον της φαρμακευτικής αγοράς, τα στελέχη που αποκτούν βαθιά γνώση της εσωτερικής λειτουργίας του κλάδου, δημιουργούν πρόσθετη αξία στους οργανισμούς που εκπροσωπούν, με τελικούς αποδέκτες τους ασθενείς και την κοινωνία. Με αυτήν την αρχή ως γνώμονα, η Ε.Ε.Φα.Μ. διοργανώνει επιμορφωτικές ημερίδες, ειδικά σχεδιασμένες ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των στελεχών, να ενισχύουν τις δεξιότητές τους και να τους προσφέρουν τα εργαλεία που θα υποστηρίξουν τη συνολική αναβάθμιση του κλάδου. Οι επικείμενες Εκπαιδευτικές Ημερίδες έρχονται να απαντήσουν στα ερωτήματα που θέτει η αναγκαιότητα για τη βελτίωση της συνεργασίας των τμημάτων μιας φαρμακευτικής εταιρείας και πιστεύουμε ότι τα συμπεράσματα θα αποδειχθούν ιδιαίτερα χρήσιμα για όλους τους συμμετέχοντες» αναφέρει η Πρόεδρος Δ.Σ. της Ε.Ε.Φα.Μ., Σοφία Νάσιου.
Οι ημερίδες θα πραγματοποιηθούν κατά το χρονικό διάστημα Φεβρουαρίου – Ιουνίου 2019 και αφορούν:
«Το ταξίδι του φαρμάκου: Από το ερευνητικό εργαστήριο στον ασθενή»
Η Ημερίδα θα διεξαχθεί την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019, στο Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (IIBEAA) και θα εστιάσει στην ανάπτυξη 6 θεματικών ενοτήτων (Regulatory, Pricing, Reimbursement, Rebates & Clawbacks, Key Account Management, Policy), έχοντας εισηγητές καταξιωμένους εκπροσώπους της Ακαδημαϊκής Κοινότητας και στελέχη με εξειδικευμένη γνώση και μακρόχρονη εμπειρία. Σκοπός της διοργάνωσης είναι η εκπαίδευση των συμμετεχόντων σε βασικές έννοιες και διαδικασίες Market Access, στη βαθύτερη κατανόηση της «πορείας» ενός φαρμακευτικού προϊόντος από τη στιγμή της έγκρισης κυκλοφορίας, έως ότου καταλήξει στον ασθενή, δίνοντας ταυτόχρονα έμφαση στον ενισχυμένο ρόλο της διατμηματικής συνεργασίας. Οι εργασίες της Ημερίδας θα ολοκληρωθούν με τη διενέργεια στρογγυλής τράπεζας κατά την οποία θα καθοριστεί το προφίλ του ιδανικού υποψηφίου για τα τμήματα Market Access.
«Ο εξελιγμένος ρόλος του Ιατρικού Τμήματος σε έναν true data–driven κόσμο»
Η δεύτερη Ημερίδα, που προγραμματίζεται να διεξαχθεί τη Τετάρτη 18 Απριλίου 2019, θα επιδιώξει να αναδείξει το νέο ενδυναμωμένο και εξελιγμένο ρόλο του σύγχρονου Ιατρικού Τμήματος μίας φαρμακευτικής εταιρείας, το οποίο αλληλεπιδρά με το Market Access και σε συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα, διαχειρίζεται ένα σύστημα νευραλγικών αντικειμένων (κλινικές μελέτες, μελέτες RWE, πρώιμη πρόσβαση, φαρμακοεπαγρύπνιση κ.λπ.) και δρα συντονιστικά για την αξιοποίηση όλων των δεδομένων που παράγονται, με κύριο κριτήριο την προάσπιση της ορθής χρήσης των σκευασμάτων.
«Για να κάνεις τη διαφορά, πρέπει να γίνεις πρωτοπόρος»
Τον Ιούνιο του 2019 θα λάβει χώρα η τρίτη Εκπαιδευτική Ημερίδα του κύκλου, η οποία θα διαπραγματευτεί τη σημασία και την επίδραση των αναδυόμενων νέων γενεών ασθενών και ιατρών, οι οποίοι ως digital natives πλέον, επηρεάζουν και επηρεάζονται ο ένας από τον άλλον. Επιπλέον, θα διερευνηθεί η πρωτοποριακή θέση του Μάρκετινγκ μέσα σε αυτό το νέο πλαίσιο.
Οι εν λόγω Ημερίδες απευθύνονται σε όλα τα στελέχη φαρμακευτικών επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να διευρύνουν τις γνώσεις τους, αναφορικά με τον ορθό προγραμματισμό της διαθεσιμότητας των θεραπειών στους κατάλληλους ασθενείς, τη στιγμή που τις χρειάζονται και ειδικότερα σε στελέχη τμημάτων Marketing, Sales, Medical & PV, Market Access, Communication, Government Affairs, Compliance, Regulatory, Finance, Human Resource, Production, Supply, Distribution κ.ά.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ