Την αποδοχή του κόσμου είχε η καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης από τη CSL Behring για την Αιμορροφιλία «Ξεκλείδωσε τη Ζωή», όπως διαφαίνεται από τις 4.727 θεάσεις στο YouTube Channel Viewers μόνο μέσα σε 30 ημέρες και 5.881.806 impressions σε ψηφιακά μέσα προβολής και έντυπα μέσα.
Πυρήνας της εκστρατείας, η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών ήταν το δακτυλικό αποτύπωμα. Επιδίωξη είναι να ενθαρρύνει τους ασθενείς με το μοναδικό τους αποτύπωμα να ανακαλύψουν και να «ξεκλειδώσουν» νέες δυνατότητες και εμπειρίες, προκειμένου να ζουν το «σήμερα» πιο ελεύθερα, υλοποιώντας τα όνειρα και τις προσωπικές τους επιθυμίες, αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα ταλέντα και δεξιότητές τους.
Με τέσσερα διαφορετικά mini videos που αφηγούνται πραγματικές ιστορίες ασθενών αναδεικνύονται ζητήματα της καθημερινότητας των ασθενών και η προσπάθειά τους να αντιμετωπίζουν τη νόσο, να εκφράζουν τις ανάγκες τους, ς και να σχεδιάζουν το μέλλον τους χωρίς φόβο και περιορισμούς.
Διαφορετικοί οι ήρωες των ιστοριών -η μητέρα που στηρίζει το παιδί της, ο αθλητής έφηβος, ο ταλαντούχος νεαρός μουσικός, ο ενήλικας ιατρός της προσφοράς- όλοι έστειλαν το μήνυμα ότι οι ασθενείς θα πρέπει να ακολουθήσουν ένα μοναδικό μονοπάτι ζωής αναδεικνύοντας τις δεξιότητές τους, χωρίς ανασφάλεια και οριοθετήσεις.
Η εκστρατεία πέτυχε την συμμετοχή, την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση για την αιμορροφιλία, αξιοποιώντας τις νέες δυνατότητες της σύγχρονης εποχής μέσω των ψηφιακών λύσεων σε YouTube channel #xeklidosetizoi και σε microsite http://www.xeklidosetizoi.com.
«Η καμπάνια «Ξεκλείδωσε τη Ζωή» αποτελεί έκφραση της μακροχρόνιας δέσμευσης και υπόσχεσης της CSL Behring στους ασθενείς με αιμορροφιλία για δράσεις που οδηγούν στην καθημερινή βελτίωση της ποιότητας ζωής τους. Στόχος μας, σε συνεργασία με το Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, είναι να υποστηρίξουμε και να ενθαρρύνουμε τους ασθενείς με αιμορροφιλία να σχεδιάζουν το μέλλον τους χωρίς φόβο και περιορισμούς εκπληρώνοντας τα όνειρά τους», επεσήμανε η Γενική Διευθύντρια της CSL Behring στην Ελλάδα, Μαριάννα Κωνσταντινίδη.
Οι πραγματικές ιστορίες που προβλήθηκαν έπαιξαν ρόλο στην ευαισθητοποίηση, με απώτερο στόχο την ενημέρωση για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με αιμορροφιλία στην καθημερινότητά τους. «Παράλληλα, η καμπάνια στέλνει ένα μήνυμα αισιοδοξίας και ενθάρρυνσης στους ασθενείς με αιμορροφιλία να «ξεκλειδώσουν» τις προσωπικές επιθυμίες και να αφήσουν το μοναδικό αποτύπωμά τους», ανέφερε σχετικ ο Γραμματέας του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, Αλέξης Περδίκης.
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ